McDonald's UK zachęca do "czytania" swojej reklamy między liniami. Żart polega na tym, że w pozornie pozbawionym innych treści obrazku z pionowymi liniami ukryty jest przekaz do klientów firmy. Wielu ludziom nie jest jednak do śmiechu, bo uporczywie wpatrując się w iluzję nadwyrężyli oczy.
Patrzenie na obrazek na wprost może irytować, bo wiadomość oglądana ujawnia się powoli. Wielu pod wpisem na Twitterze wylało do sieci swoją frustrację. Akcentowali wysiłek, jakim dla ich oczu stało się wyzwanie McDonald's.
Czy to ma rozp... oczy, czy to tylko u mnie? - pyta internautka.
Uszkodzenie siatkówki - skomentowała kolejna osoba.
Pojawili się też ci, którym udało się odczytać hasło. Jeżeli sami macie z tym problem, spójrzcie na iluzję z boku. Hasło od razu jest widoczne.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.