TA szybko zareagował na kłopotliwą sytuację. Po tym jak media wytknęły wpadkę, zarządzający portalem zdecydowali się zdjąć ze strony informację o konkursie. Po zamachach wizytówka obiektu nie został usunięta z bazy danych portalu, mimo że hotel wciąż jest zamknięty. James Kay, rzecznik firmy, powiedział, że głównym wnioskiem, jaki TripAdvisor wyciągnie z tej sytuacji, będzie włączenie ludzi do procesu decyzyjnego. Do tej pory oceny internautów zliczał specjalny algorytm.
Sprawa jest poważna. TripAdvisor to bardzo wpływowy portal, z którego opiniami liczą się miliony turystów na całym świecie. Dla przykładu, według internetowej sondy aż 83 proc. Brytyjczyków sugeruje się ocenami zamieszczonymi na TA, zanim podejmie ostateczną decyzję o wyborze miejsca wypoczynku - podaje "Telegraph".
Riu Imperial Marhaba był miejscem tragicznego zdarzenia. W lipcu 2015 r. uzbrojeni terroryści z tzw. Państwa Islamskiego wtargnęli na teren hotelu, gdzie otworzyli ogień do turystów. Zginęło 38 osób.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.