Wszystko rozpoczęło się od reklamy samochodu. Oryginalna wersja reklamy modelu Lincolna z aktorem znanym z takich filmów, jak "Interstellar", "Witaj w klubie" czy z serialu "Detektyw", trwała zaledwie 30 sekund. McConaughey czekał w kawiarni aż przestanie padać, aby móc otworzyć swój szyber dach i ruszyć w drogę.
Spot okazał się pożywką dla internetowych żartownisiów. Najpierw ktoś dodał do niego okrutne zakończenie wycięte z filmu "Trzynaście rozmów o tym samym".
Później nagranie wziął na warsztat duet youtuberów Auralnauts. Wydłużył czekanie aktora do prawie sześciu minut, wypełniając je absurdalnymi monologami nagranymi przez komika Jona Baileya.
Obecna przeróbka to rozwinięcie pomysłu Auralnauts. Wykorzystano tu zaledwie 15 sekund reklamy, samą sekwencję siedzenia w restauracji. Co ciekawe, patrzenie na bezczynność aktora ma w sobie coś uspokajającego i wcale nie nuży.
Autor: Tomasz Wiślicki
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.