Schody zaczęły się, kiedy trzeba było podpisać wniosek o dostęp do usługi online. Aby to zrobić, trzeba użyć wcześniej założonego profilu zaufanego oraz potwierdzić to logowaniem do bankowości internetowej (jeśli profil stworzyliśmy za jej pośrednictwem). System prawidłowo odsyłał nas na stronę banku, ale po uzupełnieniu danych trafialiśmy po prostu do naszego konta bankowego.
Prawidłowo powinniśmy zostać poinformowani o podpisaniu i przeniesieni na stronę obywatel.gov.pl. Tam bowiem znajduje się informacja o naszych punktach karnych. Mimo kilku prób efekt wciąż był ten sam. Wniosku nie dało się podpisać, a my ciągle lądowaliśmy na koncie bankowym.
Podjęliśmy zatem próbę zrobienia wszystkiego od nowa. Zaczęliśmy od wylogowania się z konta w obywatel.gov.pl. Tu znowu pojawił się problem. Po kliknięciu na "Wyloguj" naszym oczom ukazała się informacja, że takiej strony nie ma. Na górze natomiast wciąż znajdował się nasz numer i przycisk "Wyloguj". Nie pomagało ponowne klikanie.
Skontaktowaliśmy się z obsługą techniczną serwisu obywatel.gov.pl. Tam otrzymaliśmy informację, że ktoś dzwonił przed nami z takim samym problemem. W jego przypadku pomogło powtórne logowanie. Jednocześnie powiedziano nam, że system nie zgłaszał żadnych błędów technicznych i wszystko powinno działać jak należy.
Ostatecznie udało nam się skorzystać z nowej usługi. Konieczna była zmiana przeglądarki z Chrome'a na Firefoxa. Tam już bez przeszkód i w kilka minut poznaliśmy stan swojego konta punktowego. Próżno jednak szukać informacji o zalecanej przeglądarce na którymkolwiek etapie logowania.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.