Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Proszą, by nie dawać pracownikom napiwków. W sieci wrze

40

Przedstawiająca się na stronie internetowej jako "najstarsza firma produkująca lody w Szczecinie", lodziarnia wystosowała do klientów dziwny apel. Cafe Castellari prosi o niezostawianie pracownikom napiwków.

Proszą, by nie dawać pracownikom napiwków. W sieci wrze
(google maps)

Użytkownicy Facebooka mocno skrytykowali pomysł Cafe Castellari. Wpis skomentowano prawie pół tysiąca razy. Niewiele mniej osób udostępniło go na tablicach i napisało, co myśli o takiej polityce lodziarni. W większości przypadków głosy (oraz facebookowe reakcje) internautów nie były pozytywne.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Napiwki są wyrazem wdzięczności za dobrą obsługę Pracodawcy nic do tego, wiec wara Cafe Castelari od narzucania czegoś klientom bądź też zabraniania im. Takie posuniecie z pewnością szkodzi waszej reputacji i renomie! Jest to nie na miejscu, a wręcz obrzydzające. Zawsze uwielbiałam wasze desery, lody, ale produkty to nie wszystko, liczy się atmosfera! Radzę zmienić taktykę, zanim zaczniecie tracić klientów - napisała oburzona szczecinianka.

Nie wszyscy jednak krytykowali właścicieli lodziarni. Na Facebooku pojawiły się też komentarze ludzi, którzy najchętniej w ogóle zlikwidowaliby napiwki jako "wyraz kretyńskiego amerykanizmu i przenoszenia obowiązku przyzwoitego płacenia na klientów". Dyskusja zaogniała się w miarę przybywania wpisów.

Jak mówi stare przysłowie, gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta. W ferworze walki, podawania przykładów i wymiany złośliwych komentarzy, pod wpisem Castellari Cafe zaczęły pojawiać się wpisy z kont innych zakładów gastronomicznych, które zapewniały, że u nich sprawa napiwków wygląda zupełnie inaczej.

Zapraszamy do Pleciuga Caffe. U nas pracownicy dostają napiwki. Cały napiwek to własność naszych pracowników - zmotywowany pracownik troszczy się o klientów - głosi jednej z "reklamowych" wpisów.

Po kilku godzinach właściciele Cafe Castellari opublikowali oświadczenie. Zwracając się do klientów, przepraszają za "niefortunny wpis". Nie wypierają się jednak, że wrzucenie na Facebooka informacji związanej z polityką napiwkową była zamierzone.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Zobacz też:

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 18.01.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Pociąg pędził prawie 300 km/h. 40-latek jechał między wagonami
"Smok Kampinoski". Niezwykły okaz w Parku Narodowym
Wprowadzono wysokie opłaty w polskich górach. Zła wiadomość dla narciarzy
Kontrowersyjne oświadczenie nt. sprzętu WOŚP. Prawniczka: nie mają mocy prawnej
Zagrożenie zdrowia i życia. Rodzina błaga o pomoc w odnalezieniu 22-latki
Nowy kalendarz ferii zimowych. "Ceny spadną"
Dramatyczna akcja służb na Podkarpaciu. Przysypany mężczyzna
Seniorzy masowo tracą pieniądze. Myślą, że idą na bezpłatne badania
Iga Świątek zagra w kolejnej rundzie. Teraz mecz z Niemką
Chleb ze smalcem za 25, kiełbasa za 30. Ceny w Zakopanem
Zaginęła prawniczka z Lublina. Rodzina zwróciła się z apelem do kierowców
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić