Zarząd "Playboy'a" stwierdził, że dalsze pokazywanie nagości nie ma sensu! A to z powodu powszechnej dostępności do nagich zdjęć w internecie. Magazyn wciąż będzie zamieszczał zdjęcia kobiet w prowokacyjnych pozach, ale nie będą one kompletnie roznegliżowane.
"Playboy" został pokonany przez rewolucję którą sam wprowadził. W latach 70. magazyn sprzedawał się w ponad 5 milionach egzemplarzy, obecnie jego sprzedaż wynosi jedynie 800 tysięcy egzemplarzy. Przypomnijmy, że "Playboy" został założony w 1953 roku.
Kontrowersyjna decyzja została podjęta podczas zebrania rady zarządu. Obecny był na niej również założyciel magazynu, Hugh Hefner. BBC podaje, że 89-letni celebryta poparł ten kontrowersyjny krok. Ogłoszenie zmian wywołało oczywiście masę komentarzy w mediach społecznościowych.
Strona internetowa „Playboy'a” przestała już eksponować nagość. Częściowo również po to, by uzyskać dostęp do Facebooka i Twittera. Dzięki temu zabiegowi ruch na stronie zwiększył się już czterokrotnie.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.