Sieć deklaruje, że zrealizuje ambitny plan do 2025 roku. W pierwszej kolejności Lidl Polska zajmie się redukcją cukru m.in. w płatkach śniadaniowych czy słodkich napojach.
Jako firma odpowiedzialna społecznie mamy świadomość wpływu naszych działań na konsumentów. Cieszymy się, że kolejny raz wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. Z uwagi na to, że edukacja żywieniowa rozpoczyna się już w wieku dziecięcym, redukcję soli oraz cukru rozpoczynamy od produktów chętnie i często jedzonych przez dzieci - podkreśla Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.
Z kolei ograniczanie soli w składzie Lidl rozpocznie od pieczywa. Sieć zaznacza jednak, że zrobi wszystko, by produkty po zmianach nie straciły smaku.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.