Konsultant posłuży nam informacją i poprosi o dane, niezbędne do wypełnienia wniosku. Następnie wprowadzi je do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Po rozłączeniu otrzymamy SMS-a z numerem wniosku. Teraz wystarczy udać się z nim do dowolnego urzędu gminy, gdzie dokument wydrukują, a my będziemy musieli go już tylko podpisać - podaje PAP.
Całą rejestrację możemy wykonać również zdalnie. Jednak uwaga - pamiętajmy, że internetowo możemy dokonać tego wyłącznie, gdy posiadamy podpis elektroniczny lub profil zaufany.
Za program odpowiedzialne jest Centrum Pomocy Przedsiębiorcy. Na stronie biznes.gov.pl znajdziemy wiele przydatnych informacji zarówno dla przedsiębiorców, jak i tych, którzy dopiero myślą o założeniu firmy.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.