Liczby nie kłamią. Na Instagramie hasztag #dog pojawia się 120 mln razy, podczas gdy #cat "zaledwie" 104 mln. Szczeniaki są jeszcze bardziej popularne. #puppy występuje 61 mln razy, a #kitten - 22 mln razy. Nawet po polsku przewaga psa nad kotem jest spora i wynosi 1,5 mln do 1,1 mln - informuje "NBC".
Dla wielu osób psy są tematem do rozmów. Osoby nieśmiałe niewiele potrafią pisać o sobie, ale o psach mogą rozmawiać godzinami. Wrzucają ich zdjęcia po to, żeby zacząć socjalizować się z innymi. Nawet 1 na 10 dorosłych właścicieli zakłada swoim psom osobiste konta w mediach społecznościowych.
Najpopularniejsze konta często wykorzystują psy na zdjęciach. Co ciekawe, cieszą się one wtedy większą popularnością niż te bez obecności pupili. Psy mogą również pomóc w spopularyzowaniu marki w internecie. Oznaczanie produktów na zdjęciach z psem może pomóc nawiązać kontakt z firmą lub zdobyć nowych fanów, kiedy udostępni ona oryginalną fotkę z fajnym psiakiem.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.