Latem 2019 r. David MacNeil dowiedział się, że jego 7-letni golden retriever o imieniu Scout ma w sercu guza. Weterynarz powiedział, że psu został jedynie miesiąc życia.
Był w tym małym gabinecie, stał w kącie i machał do mnie ogonem. Pomyślałem: „Nie uśpię tego psa. Po prostu nie ma mowy" - wspomina David MacNeil, założyciel i prezes firmy WeatherTech.
Właściciel Scouta postanowił zabrać go do Szkoły Weterynarii Uniwersytetu Wisconsin. Chociaż psu dawano zaledwie 1 proc. szans na przeżycie, weterynarze podjęli się walki. Dzięki chemioterapii i naświetleniom guz prawie całkowicie zniknął.
Niezwykły dowód wdzięczności. Reklama na Super Bowl
MacNeil był niesamowicie wdzięczny weterynarzom, którzy uratowali jego psa. W ramach podziękowania postanowił wykupić 30-sekundową reklamę, która będzie wyświetlana podczas Super Bowl, czyli finału ligi futbolu amerykańskiego. Wydarzenie to co roku gromadzi przed telewizorami wielomilionową widownię, dlatego reklamodawcy płacą za emisję swoich spotów gigantyczne pieniądze.
Właściciel goldena retrievera zapłacił za reklamę 6 milionów dolarów. Spot pt. "Szczęśliwy pies" (ang. "Lucky Dog") opowiada historię Scouta i zachęca do przekazywania darowizn na badania Szkoły Weterynarii Uniwersytetu Wisconsin.
To niesamowita okazja nie tylko dla nas, ale także dla weterynarii na całym świecie - skomentował dziekan Mark Markel.
Mam nadzieję, że będzie to miało pozytywny wpływ na walkę z rakiem u zwierząt i ludzi na całym świecie - powiedział David MacNeil.
Podziel się dobrym newsem! Prześlij go nam przez dziejesie.wp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.