Gazeta Wyborcza przygotowuje kampanie odnowionego portalu. Reklamy "Wyborczej.pl" nie znajdą się jednak w telewizji publicznej. "Nie chcemy wspierać telewizji, która nie ma dziś nic wspólnego z ustawową misją telewizji publicznej" - mówi Jerzy Wójcik, wydawca dziennika.
Agora zdecydowała się na promocję w innych mediach. Będą to stacje telewizyjne m.in. Polsat News, TVN, Puls Film Box oraz media elektroniczne, jak YouTube, media społecznościowe oraz wyszukiwarki.
Wyborcza nie chce podać, ile dokładnie wydawała w TVP. "Wirtualne media" twierdzą, że od stycznia do listopada 2016 "GW" wydawała na reklamę w Telewizji Polskiej 8,6 mln zł.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.