Już latem ruszy kampania nowego produktu. Będzie bardzo kosztowna. Brytyjska Coca-Cola wyceniła ją na około 10 mln funtów. To w przybliżeniu 55 mln złotych. Firma twierdzi, że to najkosztowniejsza kampania promująca nowy produkt od dekady.
Według producenta nowy produkt będzie bardziej przypominał w smaku klasyczną colę. Jego zdaniem stosunkowo niskie zainteresowanie dietetyczną colą w Wielkiej Brytanii wynikało właśnie z różnicy w smaku pomiędzy tradycyjną, a tą bez dodatku cukru. Badania pokazały też, że połowa konsumentów nie zdawała sobie sprawy, że pije napój bez cukru.
To nie będzie tylko wizerunkowa zmiana. Jak podejrzewa "Marketing Magazine", najprawdopodobniej firmie chodzi o uniknięcie podatków, które już od 2018 r. wejdą w życie na Wyspach. Będą one nakładały na producentów napojów dodatkowe opłaty związane z zawartością cukru w ich produktach. Dzięki zmianie nazwy na "Cola Zero Sugar" firma całkowicie uniknie dodatkowych opłat za ten napój.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.