Żeby stworzyć taki "magiczny kubek", Kacper rzucił pracę - postanowił całkowicie oddać się swojemu marzeniu. Mężczyzna pracował w magazynie internetowego sklepu, żeby zarobić na swoje utrzymanie.
Polak stworzył kubek, który się nie przewraca
Po pracy spędzał czas na nauce wszystkiego, co mogłoby mu pomóc w rozwoju własnej firmy. Kacper uczył się np. tworzenia własnej witryny internetowej. Pewnego wieczoru, kiedy znowu zarywał nockę, przypadkowo wylał kawę na swoje notatki.
Pewnej nocy kawa rozlała się na moje notatki z pracy, więc wpadłem na pomysł, aby sprzedawać kubki do kawy, które niełatwo przewrócić i które nie zrujnują twojej ciężkiej pracy! Mieszkałem w bardzo małym pokój z maleńkim, drżącym biurkiem i chciałem znaleźć rozwiązanie problemu, przed którym stawałem - powiedział.
Kacper przyznał również, że zależało mu na kubku, który można zabrać do pracy, a kawa, która by się w nim znalazła, nie stygłaby tak szybko. Chłopak wiedział, że musi urzeczywistnić swoje marzenia, dlatego wkrótce postanowił rozpocząć jako kierowca Deliveroo, żeby zarobić dodatkowe pieniądze.
Zacząłem jeździć dla Deliveroo pod koniec 2017 roku, żeby móc sobie pozwolić na podróż do Chin, żeby zobaczyć, gdzie mogę rozwinąć pomysł sprzedaży magicznego kubka do kawy - stwierdził.
W końcu mężczyźnie udało się wyjechać do Chin i spotkać się z potencjalnymi inwestorami, z którymi pracuje do teraz. Na początku wypuścili 50 kubków, które "bardzo dobrze się sprzedały". Dorobiono kolejne 200, a później 500 - w końcu w lipcu 2018 roku zarejestrowano towar jako "Magic Suction Mug"
Firma, w której pracował Kacper, poprosiła swoich pracowników o zaprezentowania własnych pomysłów biznesowych. Kiedy mężczyzna przedstawił swój plan, Deliveroo postanowiło przekazać mu 20 tysięcy funtów na rozwój firmy.
Dzięki tej inwestycji mogłem zatrudnić kogoś do pomocy przy projektowaniu graficznym i filmowaniu, aby pokazać ludziom, jak działa produkt i rozpowszechniać informacje - oznajmił.
Masz newsa, zdjęcie lub film? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.