Wideo szybko usunięto, ale jego kopia trafiła na Youtube. W spocie kierowniczka sklepu Cherise Bonanno zadaje widzom retoryczne pytanie: „Jaki jest lepszy sposób, by upamiętnić 9/11 niż wyprzedaż <
Sklep wystosował długie przeprosiny. Właściciel sieci Mike Bonanno, zarazem ojciec Cherise, przyznał, że reklama jest w złym guście i obraża nie tylko ludzi, którzy zginęli 11 września 2011 r., ale i ich rodziny. Obiecał, że pracownicy odpowiedzialni za nagranie poniosą konsekwencje.
Internauci byli wściekli. Przyznanie się do błędu nie wystarczyło. Użytkownicy Facebooka nie szczędzili złośliwości i hejtu..
Widziałem tę reklamę, była naprawdę głupia i nietaktowna. Nie trzeba od razu zamykać sklepu, czy nagle stać się Kapitanem Ameryką. Zastanówcie się, co wy robicie, żeby uczynić ten kraj lepszym.
To była straszna reklama i używam terminu "reklama" na wyrost i każdy, kto pomyślał o tym jako o dobrym pomyśle, powinien zostać zwolniony.
Autor: Paulina Kwiatkowska
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.