Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Biedronka szykuje tajemnicze zmiany dla 10 milionów klientów

98

Biedronka zapowiada rewolucję w karcie "Moja Biedronka", z której korzysta ok. 10 mln klientów. Zniknąć ma podstawowa uciążliwość, ale sporo szczegółów owianych jest jeszcze tajemnicą.

Biedronka szykuje tajemnicze zmiany dla 10 milionów klientów
Klienci Biedronki mogą dziś korzystać z karty lojalnościowej i aplikacji. Każde narzędzie jest jednak dostępne oddzielnie. Wkrótce ma się to zmienić. (Materiały prasowe)

Biedronka chwali się, że jej kartę lojalnościową, czyli "Moja Biedronka", ma w portfelach 10 milionów klientów. No właśnie, w portfelach, bo nie da się korzystać z niej na telefonie w formie aplikacji (choć istnieje opcja z podaniem numeru telefonu kasjerowi w celu nabicia punktów). Wiele sieci umożliwiło już jednak dawno nabijanie punktów i korzystanie z promocji poprzez "machnięcie" przed czytnikiem smartfonem.

To nie jest tak, że Biedronka w ogóle nie zauważa, że ludzie korzystają z aplikacji. Owszem, oferuje swoją własną aplikację, ale nie ta zdobyła sympatii użytkowników. To jednak nie "toporność" jest jej największym grzechem.

Problem w tym, że obecnej aplikacji nie da się połączyć z kartą "Moja Biedronka". Tak więc w aplikacji można sobie co najwyżej sprawdzić aktualne promocje lub znaleźć najbliższy sklep, ale przy płaceniu klient musi już wyciągać plastikową kartę, by zeskanować jej kod kreskowy.

Zobacz także: Gigantyczna kara dla Biedronki. "Dostawcy mieli dość, mówili, że dodatkowe opłaty były na nich wymuszane"

Biedronka pracuje nad ulepszeniem aplikacji

Marketingowcy Jeronimo Martins doszli do wniosku, że to nieuzasadniony dualizm i spółka zapowiedziała, że wkrótce pojawi się nowa wersja aplikacji, która zsynchronizowana będzie z kartą "Moja Biedronka".

Polski konsument jest wymagający, podchodzący z zaufaniem do marek własnych i wrażliwy na ceny. Dlatego najważniejsze jest teraz dla nas wzmocnienie naszej pozycji, oferty i oczywiście postęp w cyfryzacji firmy, napędzanie projektów transformacyjnych, żeby wzmocnić nasz model biznesowy i zbliżyć się do klientów - powiedział w rozmowie z agencją "Newseria" Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.

Nie wiadomo jednak, kiedy ulepszona aplikacja znajdzie się w sklepach Google Play i Apple App Store. Biedronka wciąż nie zdradza, co jeszcze w aplikacji znajdą klienci sieci.

Autor: MKS
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Malowali swastyki na banerach wyborczych. Szuka ich policja
Wpadł do szamba. Nie żyje młody mężczyzna
Przyłapany na obwodnicy Trójmiasta. Nagranie niesie się po sieci
Akcja na Jaszczurówce. Wolontariusze pomagają żabom pokonać ulicę
Zwłoki na poddaszu. Tragedia w Płocku
Groza w Wiedniu. Natychmiast przerwali transmisje
Kreml o rozmowach z USA. Pozostanie tajemnicą
Smutny widok w polskich lasach. Problem narasta wiosną
Papież mógł umrzeć. Poruszająca relacja lekarza
Rosjanin pokazał nagranie. Odwiedzili go żołnierze Putina
Znany adwokat stracił dom i auto. Kolejny pożar w Szczecinie
USA intensyfikują ataki na Huti. ISW podaje liczby i ostrzega
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić