Biedronka zamierza wprowadzić zmiany w swoim programie lojalnościowym. Od 2016 roku kartę Moja Biedronka założyło aż 10 milionów Polaków, co jest bez wątpienia niesamowitym wynikiem.
Agencja Newseria ujawnia, co takiego szykuje Biedronka. Generalnie chodzi o to, że klienci będą mogli wreszcie zapomnieć o plastikowej karcie i pytaniu kasjerów "Karta Moja Biedronka?".
Klienci popularnego dyskontu będą potrzebować tylko telefon komórkowy z nową aplikacją od Biedronki. Właśnie w niej znajdzie się elektroniczna wersja karty.
Biedronka. Zmiany dot. karty Moja Biedronka
Można przypuszczać, że nowa aplikacja od Biedronki będzie dostępna zarówno w Google Play (Android), jak i w App Store (iOS).
Polski konsument jest wymagający, podchodzący z zaufaniem do marek własnych i wrażliwy na ceny. Dlatego najważniejsze jest teraz dla nas wzmocnienie naszej pozycji, oferty i oczywiście postęp w cyfryzacji firmy, napędzanie projektów transformacyjnych, żeby wzmocnić nasz model biznesowy i zbliżyć się do klientów - przekazał Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka, cytowany przez superbiz.se.pl.
Czytaj także: Nowa willa Putina w Soczi. Projekt robi wrażenie
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.