Katarzyna Bosacka aktywna jest w mediach społecznościowych, gdzie często przygląda się różnym produktów. Dziennikarka ocenia je pod kątem zdrowotnym. Daje też często Polakom rady, jak zaoszczędzić na zakupach w dobie szalejącej drożyzny.
Jak zaoszczędzić na zakupach? - zapytała na wideo, które umieściła zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie.
Zdecydowanie nie wybierajmy produktów, które są pakowane w niewielkie opakowania - odpowiedziała bez zbędnej zwłoki.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Blogerka na nagraniu umieszczonym w sieci porównała ze sobą dwa opakowania "Ptasiego Mleczka" - standardowe (340 g) i małe (26 g).
Zobaczcie, tutaj mam "Ptasie Mleczko" waniliowe i przeliczając na kilogram, kosztuje ono 76,50 zł, a w takim dużym opakowaniu tylko 47 zł. Więc bardziej opłaca się kupować w dużych opakowaniach - mówi Katarzyna Bosacka.
Podkreśliła również, że zdarzają się wyjątki, ale zwykle ta reguła się potwierdza.
Głos internautów
Oczywiście głos zabrali internauci, którzy podzielili się na dwa obozu. Jedni przyznawali rację dziennikarce.
Od dawna sprawdzam cenę za kg lub za litr albo każdy większy przelicznik. Uważam, że to dobrze, że został on u nas wprowadzony, bo jak się okazuje w wielu przypadkach, większy nie oznacza tańszy - pisze pani Karolina.
No niby wiedza ogólna, ale jednak dajemy się nabijać w butelkę, czyż nie? - dodaje pani Edyta.
Z kolei drudzy już tak optymistycznie nie podchodzą do tematu.
Niby tak, ale jak mam kupić duże opakowanie i zjeść całe... to lepiej kupić małe - pisze pani Agnieszka.
Tylko "Ptasie Mleczko", ma to do siebie, że można zjeść całe opakowanie i wtedy, to malutkie zdecydowanie bardziej się opłaca - dodaje kolejna internautka.
Pani Kasia ma rację, ale trzeba to dostosować do siebie. Ja nie kupuje słodyczy, jedynie dla gości jak mają wpaść na kawkę czy coś i wtedy wolę kupić takie pojedynczo pakowane typu kokosowe kuleczki - pisze następny użytkownik Instagrama.
Czytaj również: Polacy poszli do sklepu w Albanii. Spójrzcie, co tam zastali
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.