McDonald's zorganizował kolejną edycję akcji charytatywnej, w ramach której tworzy tzw. Domy Ronalda McDonalda w szpitalach dziecięcych w całej Polsce. Dzięki nim rodzice mogą być przy swoich dzieciach i wspierać je, gdy te zmagają się z chorobą.
Frytki w McDonald's w szczytnym celu
Wesprzeć akcję może każdy klient znanej sieciówki — wystarczy w najbliższy weekend (11-12 grudnia) zamówić w McDonald's frytki. Część dochodu z ich sprzedaży McDonald's trafi na rzecz funkcjonowania tych domów. Złotówka z każdej sprzedanej porcji frytek zasila inicjatywę "McHappy Day".
Na wymowny gest zdecydowała się też główna firma konkurencyjna McDonald's. Burger King w swoim poście na Facebooku otwarcie namawiał, aby w najbliższą sobotę klienci kupili frytki z konkurencyjnej sieci. Co ciekawe, w poście w mediach społecznościowych sam produkt jest zapikslowany.
Burger King wspiera konkurencję
Teraz Burger King jeszcze bardziej chce namówić klientów na wzięcie udziału w akcji charytatywnej. Oferuje darmowego burgera za kupno frytek z McDonald's. Wystarczy w najbliższą sobotę pójść do konkurencyjnej sieciówki, zamówić popularną przystawkę i zachować paragon.
Po okazaniu go w kasie Burger Kinga klienci otrzymują darmowego Whoppera Jr. - Pomóżcie nam wesprzeć McDonald's w zrealizowaniu ich szczytnego celu - czytamy na Facebooku Burger Kinga.
Wsparcie dla najmłodszych
W Polsce funkcjonują dwa Domy Ronalda McDonalda. Pierwszy powstał 6 lat temu przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Drugi działa od roku przy Dziecięcym Szpitalu Klinicznym UCK WUM w Warszawie.
Fundacja Ronalda McDonalda powstała w 2002 roku, wchodzi w skład działającej w 64 krajach sieci organizacji dobroczynnych Ronald McDonald House Charities. Organizacja zajmuje się działaniami z obszaru profilaktyki zdrowotnej dzieci oraz wsparciem dla rodzin w czasie ciężkiej choroby jej najmłodszych członków.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.