Cennik TVN został upubliczniony przez "Super Express". Podano, że przed pandemią 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w przerwach "Kuchennych rewolucji" kosztował 83,4 tys. zł. W 2020 roku ta kwota zmalała do 63,5 tys. zł. Mimo to show Gessler było pod tym względem liderem.
"Kuchenne rewolucje" już nie takie popularne. Zmiana na fotelu lidera!
Obecnie najwięcej pieniędzy trzeba zapłacić za reklamę przy okazji "Faktów". Gwiazdą tego programu jest oczywiście Piotr Kraśko. Gessler ustępuje też produkcji pt. "Uwaga! Koronawirus".
Czytaj także: Nowy wirus Nipah. Jest 75 razy groźniejszy niż COVID-19
W przypadku wymienionych programów reklamy kosztują odpowiednio 62,8 tys. i 61,2 tys. zł. Reklamy w przerwach "Kuchennych rewolucji" to z kolei koszt rzędu 57,4 tys. zł.
To sugeruje, że show Magdy Gessler cieszy się coraz mniejszą popularnością. Czy formuła tych programów już się wyczerpała? Trudno to ocenić. Być może celebrytka już wkrótce znów znajdzie się na tronie rankingu reklamowego.