Czasy, w których ubieranie się w lumpeksach było obciachem, odeszły na dobre. Młodzi dziś biegają po ciucholandach i chwalą się "łupami" w mediach społecznościowych.
Nowy trend dostrzega również sieć sklepów Auchan. Dlatego wprowadza do swojej oferty... odzież z drugiej ręki.
Musimy pamiętać, że tylko niewielki procent tekstyliów na całym świecie jest poddawanych recyklingowi. Polscy klienci coraz częściej chcą mieć realny wpływ na środowisko np. poprzez dłuższe użytkowanie produktów, dokonują świadomych wyborów, także na modę patrzą pod kątem ekologii. Możliwość kupienia używanej odzieży znanych i cenionych marek idealnie wpisuje się w ten trend - przekonuje Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska.
Klientów do odzieży używanej w hipermarketach kusić mogą też marki ubrań. Sieć zapowiada, że w ramach projektu Nowe Życie by Auchan dostępne będą ubrania takich marek, jak: Tommy Hilfiger, Guess, Ralph Lauren, Calvin Klein, H&M, Pepe Jeans, Mango, Zara, Nike, Adidas, Abercrombie&Fitch, Jules oraz Massimo Dutti.
Ceny używanej odzieży rozpoczynać się będą już od 7 zł. Auchan zapowiada, że ubrania nie przekroczą ceny 35 zł.
Szeroki będzie też wachlarz ciuchów do wyboru. Ubrania z mody męskiej, kobiecej i dziecięcej obejmować będą m.in. bluzki, sukienki, spódnice, spodenki, spodnie, koszule, czy bluzy.
Jest jednak jeden haczyk. Projekt jest na razie wprowadzany w ramach pilotażu. Dlatego też używana odzież będzie dostępna wyłącznie w pięciu hipermarketach Auchan (w trzech miastach): Warszawa Jubilerska, Warszawa Wola, Katowice Renców, Kraków Bronowice i Kraków Bora.
Koncept Nowe Życie by Auchan to także ważny element strategii Auchan 2022. Wierzymy, że nasi klienci pozytywnie przyjmą naszą propozycję, pierwsze opinie są bardzo zachęcające - zapewnia Radosław Dac.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.