oprac. Danuta Pałęga| 

Klienci będą mieli kłopot? Sieć wprowadza sporą nowość w swoich sklepach

27

Sieć sklepów Stokrotka wprowadza ekologiczną nowość: klienci mogą teraz pakować zakupy do własnych opakowań przy ladach obsługowych. Sieć stawia na redukcję plastiku i zachęca do zrównoważonych nawyków, wprowadzając też kolejne proekologiczne rozwiązania.

Klienci będą mieli kłopot? Sieć wprowadza sporą nowość w swoich sklepach
Stokrotka stawia na proekologiczne rozwiązania (Adobe Stock, Anna)

Stokrotka wprowadza kolejną ekologiczną innowację, zachęcając swoich klientów do korzystania z własnych opakowań podczas zakupów. Sieć chce w ten sposób ograniczyć zużycie plastiku i promować bardziej zrównoważony styl życia.

Od teraz, klienci mogą przy ladach obsługowych używać własnych, czystych i szczelnych pojemników przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Jak donosi portal interia.pl, pracownicy sklepu będą pakować wędliny, sery, ryby, nabiał oraz surówki do przyniesionych opakowań, co stanowi alternatywę dla jednorazowych woreczków.

Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej w Stokrotce, w rozmowie z portalem interia.pl podkreśla, że nowa inicjatywa ma na celu połączenie działań proekologicznych podejmowanych zarówno przez sieć, jak i przez klientów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Kiedy dogonimy Niemców. Tyle Polacy wydają na zakupy

Raganowicz zaznacza, że sieć ma nadzieję, iż nowa możliwość i akcja z nią związana zachęci kolejne osoby do wprowadzenia nawyków wspomagających środowisko.

Oprócz tej nowości, Stokrotka planuje kolejne zmiany proekologiczne, w tym zastąpienie plastikowych opakowań na ciasta papierowymi. Już teraz klienci mogą cieszyć się zniżką na kawę, jeśli przyniosą własny kubek, co jest kolejnym krokiem w ograniczaniu jednorazowych tworzyw sztucznych.

Stokrotka wyróżnia się również innowacyjnym podejściem do obsługi klientów, zwłaszcza w kontekście kas samoobsługowych. Jak informuje portal interia.pl, w sklepach tej sieci, weryfikacja wieku potrzebna do zakupu alkoholu może być przeprowadzona zdalnie przez ekspedientkę, co przyspiesza proces zakupów.

Sieć posiada już 500 kas samoobsługowych w około 270 sklepach, co ułatwia zakupy klientom, oferując obsługę w czterech językach.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić