Stokrotka wprowadza kolejną ekologiczną innowację, zachęcając swoich klientów do korzystania z własnych opakowań podczas zakupów. Sieć chce w ten sposób ograniczyć zużycie plastiku i promować bardziej zrównoważony styl życia.
Od teraz, klienci mogą przy ladach obsługowych używać własnych, czystych i szczelnych pojemników przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Jak donosi portal interia.pl, pracownicy sklepu będą pakować wędliny, sery, ryby, nabiał oraz surówki do przyniesionych opakowań, co stanowi alternatywę dla jednorazowych woreczków.
Przeczytaj też: Masowe kontrole w całej Polsce. ZUS ostro zabrał się do roboty
Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej w Stokrotce, w rozmowie z portalem interia.pl podkreśla, że nowa inicjatywa ma na celu połączenie działań proekologicznych podejmowanych zarówno przez sieć, jak i przez klientów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Raganowicz zaznacza, że sieć ma nadzieję, iż nowa możliwość i akcja z nią związana zachęci kolejne osoby do wprowadzenia nawyków wspomagających środowisko.
Oprócz tej nowości, Stokrotka planuje kolejne zmiany proekologiczne, w tym zastąpienie plastikowych opakowań na ciasta papierowymi. Już teraz klienci mogą cieszyć się zniżką na kawę, jeśli przyniosą własny kubek, co jest kolejnym krokiem w ograniczaniu jednorazowych tworzyw sztucznych.
Stokrotka wyróżnia się również innowacyjnym podejściem do obsługi klientów, zwłaszcza w kontekście kas samoobsługowych. Jak informuje portal interia.pl, w sklepach tej sieci, weryfikacja wieku potrzebna do zakupu alkoholu może być przeprowadzona zdalnie przez ekspedientkę, co przyspiesza proces zakupów.
Sieć posiada już 500 kas samoobsługowych w około 270 sklepach, co ułatwia zakupy klientom, oferując obsługę w czterech językach.
Przeczytaj również: Ksiądz zabrał dwóch autostopowiczów. Szybko tego pożałował
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.