Tiktokowe nagranie trwa tylko 11 sekund. Dokładnie widać na nim, co się wydarzyło. Dorosły klient Biedronki zakleszczył się w koszyku na zakupy. Nie był w stanie się wyswobodzić, w związku z czym interweniowała pracownica dyskontu.
Sytuacja miała miejsce w listopadzie. Przedstawicielka Biedronki zareagowała w niezwykle wymowny sposób. Było widać, że jest zdziwiona, ale i bezradna.
Cóż, trudno jakkolwiek sensownie wyjaśnić to zachowanie. No, bo chyba nikt nie będzie mówić, że klient przypadkiem wpadł do koszyka. To brzmi co najmniej irracjonalnie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kuriozalne obrazki zarejestrowane w Biedronce błyskawicznie obiegły sieć i wywołały spore poruszenie wśród internautów. Na ten temat zrobiło się tak głośno, że w końcu głos zabrali nawet przedstawiciele Biedronki.
Szokujące zachowanie klienta. Biedronka komentuje
Komentarz Biedronki do tego zdarzenia uzyskał "Fakt". "Koszyki sklepowe to narzędzia mające określoną funkcję. Jest nią ułatwianie klientom wygodnych zakupów poprzez możliwość umieszczania w koszykach wybranych produktów przed podejściem do kasy" - przekazało biuro prasowe sklepu.
Inne wykorzystywanie koszyków jest niedopuszczalne i stanowi naruszenie regulaminu bezpieczeństwa i porządku obowiązującego w sklepach sieci Biedronka (...). Pracownicy są uprawnieni do podejmowania działań mających na celu zapobieganie naruszaniu regulaminu lub usunięcie skutków jego naruszenia - podsumowano.
Nagranie można obejrzeć TU.