Najciekawsze promocje - w ocenie przedstawicieli sieci Dino - zostały wyeksponowane na pierwszej stronie gazetki reklamowej. Za 9,99 zł otrzymasz lody 1,5 l Ice&Fun. Kabanosy Tarczyński można zaś zgarnąć za 3,89 zł/przy zakupie dwóch opakowań.
Kawa mielona Mocca Fix Gold kosztuje 19,99 zł/550 g. Warunek? Nabycie dwóch sztuk. Kilogram nektarynek można natomiast otrzymać za 6,99 zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nektar czarna porzeczka sprzedawany jest za 2,19 zł/przy zakupie dwóch sztuk. Syrop malinowy Paola dostaniesz zaś za 10,79 zł/0,97 l.
Napój niegazowany Costa ma cenę 3,99 zł/2 l. Sok 100 proc. pomarańczowy Hortex 1 l nabędziesz natomiast za 5,39 zł.
Napój gazowany Schweppes 1,4 l kosztuje 4,99 zł/przy zakupie dwóch sztuk. Napoje gazowane 20 proc. soku Tymbark objęto zaś akcją 2+1 gratis.
Dino ma już ponad 2 tys. sklepów
"Ideę marketów "Najbliżej Ciebie" stworzyliśmy w 1999 roku, kiedy na fundamencie polskiego kapitału, na terenie województwa wielkopolskiego, powstały pierwsze sklepy DINO. W kolejnych latach systematycznie pracowaliśmy zarówno nad rozwojem sieci w nowych lokalizacjach, stałym podnoszeniem jakości oraz komfortem robienia zakupów przez naszych klientów" - informuje Dino na swojej stronie internetowej.
Dziś Dino Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce. Posiadamy ponad 2000 placówek zlokalizowanych w całej Polsce. Dzięki znakomicie dopracowanej sieci logistycznej kilka tysięcy produktów, w większości świeżych oraz pod znanymi markami (w tym pełna oferta artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) trafia zawsze na czas do wszystkich naszych marketów - podkreślono.