Nowa oferta sieci dostępna od poniedziałku 15 lutego odwołuje się do sentymentu klientów wychowanych w latach 90. Popularne gumy Turbo z naklejkami aut i motorów (podstawowe serie liczyły 1425 różnych obrazków z pojazdami) czy oranżada Bolek i Lolek to produkty, których smak zafunduje części Polaków prawdziwy "powrót do przeszłości".
Poza asortymentem spożywczym Aldi oferuje również kultowe w latach 90. produkty kosmetyczne, jak na przykład perfumy Pani Walewska czy Mydło powszechne. Przedstawiciele sieci podkreślają przy okazji, że oferta specjalna to ponad trzydzieści produktów.
Odwołując się do sentymentu i pozytywnych skojarzeń z latami 90. chcieliśmy przypomnieć klientom kultowe smaki i zebrać je w jednym miejscu. Pomimo upływu czasu te produkty gwarantują wysoką jakość i wciąż cieszą się sporą popularnością - uzasadniają wybór oferty przedstawiciele Aldi.
Przeczytaj także: Oburzenie w Szkocji. Szejk jednym z największych beneficjentów dopłat z UE
Sieć Aldi to niemiecka linia dyskontów spożywczo-przemysłowych obecna na pięciu kontynentach. Siódma pod względem sprzedaży sieć marketów na świecie. Nazwa firmy pochodzi od skrótu nazwiska Albrecht i słowa diskont.