Lidl robi to tuż przed Wielkanocą. "Limit: dwa opakowania"

1

Tuż przed Wielkanocą (31 marca) sieć sklepów Lidl wprowadziła sporo godnych uwagi promocji. Należy mieć na uwagę to, iż w niektórych przypadkach obowiązują limity.

Lidl robi to tuż przed Wielkanocą. "Limit: dwa opakowania"
Lidl (Getty Images)

Lidl regularnie wprowadza nowe promocje. Z jednej okazji będzie można skorzystać wyłącznie w piątek (29 marca). Tego dnia masło ekstra 83 proc. marki Pilos otrzymasz za darmo. Wszystko za sprawą akcji 1+1 gratis. By zaoszczędzić, trzeba aktywować kupon Lidl Plus.

Limit: dwa opakowania (maksymalnie jedno gratis) na kupon. Każde kolejne opakowanie będzie sprzedawane w cenie sprzed obniżki/cenie poza promocją. Szczegóły w aplikacji Lidl Plus - podaje Lidl.

Na sobotę (30 marca) przewidziano identyczną promocję na praliny owoce morza J. D. Gross. "Limit: cztery opakowania (maksymalnie dwa gratis) na kupon" - podkreślają przedstawiciele Lidla.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Conan i Jacek nie zgadzają się z ocenami jury. "Te noty są naprawdę surowe"

Oczywiście promocji przed świętami jest dużo więcej. Szynkę wieprzową marki Rzeźnik otrzymasz teraz za 8,49 zł/kg. Polska kaczka - tuszka kosztuje zaś 8,49 zł/kg.

Świeże jaja, wielkość M, klasa A (10 szt.) można dostać za 3,99 zł. Ser gouda kosztuje natomiast 14,99 zł/kg.

Wszystkie słodycze Kinder objęto akcją 2+1 za grosz. "Limit: sześć opakowań na paragon" - informuje Lidl. Jeżeli natomiast weźmiesz trzy czekolady Schogetten, to uzyskasz upust rzędu 30 proc.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich tygodniach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić