McDonald's, aby ściągnąć do siebie nowych klientów, zdecydował się na współpracę ze znanymi postaciami ze świata show biznesu. Jak przypomina CNN, przez ostatnie półtora roku specjalne oferty dań w tej popularnej sieci mieli m.in. koreański zespół BTS, raperzy Travis Scott i J Balvin, a także raperka i celebrytka Saweetie.
W Polsce zaszczyt spotkał rapera Matę, którego zestaw okazał się strzałem w dziesiątkę i doprowadził do sporego zainteresowania daniami McDonald's wśród młodszych klientów. Teraz swojego menu, ale w USA, doczeka się Mariah Carey.
Mariah Carey niczym Mata. Specjalna oferta w McDonald's
"Mariah Menu" zadebiutuje w ofercie McDonald's w przyszłym miesiącu. Dania promowane przez piosenkarkę będzie można kupować w okresie bożonarodzeniowym - od 13 do 24 grudnia.
Taka możliwość pojawi się jednak tylko w wybranych restauracjach. Na dodatek, w przypadku składania zamówień powyżej 1 dolara poprzez specjalną aplikację mobilną McDonald's, będzie można liczyć na darmowe danie z Mariah Menu.
- Niektóre z moich ulubionych wspomnień, to rodzinne wycieczki z moimi dziećmi do McDonald's. Każdy z nas ma swoje ulubione dania. Mój to cheeseburger, do którego zawsze zamawiam dodatkowe pikle - mówi w komunikacie prasowym Mariah Carey.
Czytaj także: Brak nowych aut na rynku. Ceny używanych biją rekordy
McDonald's już przed rokiem kusił klientów specjalną ofertą bożonarodzeniową. W grudniu 2020 roku rozdawał ulubione potrawy fikcyjnych bohaterów świąt Bożego Narodzenia - przypomina CNN.
"To więcej niż tylko posiłek. To całe menu pasujące do jednej z najpopularniejszych artystek wszech czasów" - tak firma skomentowała nawiązanie współpracy z Mariah Carey.
Wyniki finansowe McDonald's pokazują, że współpraca z celebrytami ma sens. Sprzedaż w ciągu trzech ostatnich miesięcy wzrosła o 12,7 proc. względem roku 2020. Zauważyli to też rywale. Burger King we wrześniu również nawiązał współpracę z postaciami ze świata show biznesu.
Czytaj także: Telewizja naziemna po nowemu. Trzeba uważać na oszustów
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.