Serwis edition.cnn.com donosi, że "Hamburglar wraca do McDonald's". Jest to postać pojawiająca się w reklamach popularnego fast foodu, przyjaźni się z Ronaldem McDonaldem, ale i Birdie. Ten bohater wykreowany przez znaną sieć "pożąda burgerów".
Seria słynnych figurek z Hamburglarem na czele będzie dołączana do nowego Happy Mealu dla dorosłych. Od 3 października amerykańscy klienci będą mogli zamawiać zestawy z kanapką Big Mac lub dziesięcioma McNuggetsami oraz frytkami i napojem.
Zestawy z niespodziankami dla dorosłych to efekt współpracy między marką streetwearową i siecią fast food. Podjęto decyzję, że warto nawiązać do historii i przypomnieć postacie, o których niektórzy już dawno zapomnieli.
Jedzenie będzie serwowane w specjalnym pudełku. Ma ono nawiązywać do Happy Mealów z dawnych czasów.
Nostalgiczna inicjatywa McDonald's
Przedstawiciele McDonald's uznali, że podróż w czasie to sensowny projekt, który warto zaproponować starszym miłośnikom fast foodu.
Decydujemy się na odwołanie do jednego z najbardziej nostalgicznych doświadczeń McDonald's. Nadajemy temu nowy wydźwięk, co jest niezwykle istotne dla naszych dorosłych fanów - podkreślił Tariq Hassan, szef biura marketingu i obsługi klienta McDonald's w USA, cytowany w oficjalnym komunikacie.
Happy Meale z zabawką dla dorosłych to rozwiązanie, które może budzić zaskoczenie. Wszystko za sprawą tego, że co do zasady takie zestawy są kojarzone wyłącznie z dziećmi. Część z nich wręcz uwielbia Happy Meale.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.