Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
13°
Jan Manicki
Jan Manicki | 
aktualizacja 

Można wygrać auto. Państwowa spółka ma plan, jak zatrzymać Polaków w domach

3

W naszym kraju ciągle rośnie liczba nowych zakażeń koronawirusem. Państwowa spółka wpadła na pomysł, jak ograniczyć epidemię, zatrzymując Polaków w domu. Do unikania opuszczania mieszkania zachęcać mają atrakcyjne nagrody.

Można wygrać auto. Państwowa spółka ma plan, jak zatrzymać Polaków w domach
Totalizator Sportowy przygotowuje loterię, która ma zatrzymać Polaków w domach (Getty Images)

Totalizator Sportowy szuka partnerów do stworzenia aplikacji, która da Polakom możliwość wzięcia udziału w loterii z nagrodami. Celem konkursu będzie zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Żeby bowiem coś wygrać, trzeba będzie w określonych godzinach siedzieć w domu i podlewać wirtualne rośliny.

Nowa loteria ma zatrzymać Polaków w domach. Obiecują atrakcyjne nagrody

Według portalu Business Insider, akcja ma skłonić ludzi do siedzenia w domu w czasie pandemii. Chodzi o ograniczenie kontaktów z innymi ludźmi, a tym samym zmniejszenie liczby nowych zakażeń. Z prezentacji, którą przygotowali pracownicy Totalizatora Sportowego wynika, że ma w tym celu pomóc specjalna aplikacja stworzona w ramach akcji o nazwie #WygrywamyWDomu.

Aplikacja wykorzysta mechanizmy znane z gier mobilnych, czyli nagradzanie użytkowników za wykonywanie zadań w aplikacji. Program będzie jednocześnie śledzić położenie użytkownika – powiedział informator witryny Business Insider.

Budżet akcji ma wynieść w sumie blisko 33 mln zł. Totalizator Sportowy zadeklarował, że włoży w projekt 5 mln zł brutto. Od innych partnerów oczekuje wsparcia w wysokości 28 mln zł.

Co oczywiste, tymi dodatkowymi partnerami mają być głównie spółki Skarbu Państwa – powiedział anonimowy informator, cytowany przez Business Insidera.

Loteria w dobie pandemii. Zachęci do pozostania w domu

Do wzięcia udziału w pandemicznej loterii, wymagane będzie zainstalowanie na swoim smartfonie specjalnej aplikacji. Gra opiera się ma na wypełnianiu zadań i zdobywaniu punktów, umożliwiających uzyskanie nagród oraz udział w losowaniu. Scenariusz gry ma być zrozumiały, a kontekst przyjazny.

Zabawa będzie przedstawiona w formie hodowli roślin. Ich rozwój będzie odzwierciedlał poziom zaangażowania użytkownika. Losy zostaną zwizualizowane w postaci kwiatów, a kwitnące rośliny będą pełnić funkcję waluty – można przeczytać na jednym ze slajdów prezentacji, do której dotarł Business Insider.

Użytkownik aplikacji będzie podlewał wirtualną roślinkę, będąc w domu w określonych godzinach. Od poniedziałku do piątku będzie to miało miejsce między 15 a 22, a w weekendy od 10 do 22. Uczestnik zabawy będzie mógł to robić raz na godzinę, ale nie częściej niż pięć razy w ciągu jednego dnia. Po trzecim podlaniu na e-roślince pojawi się pierwszy kwiat, po czwartym następny, a po piątym trzy kolejne.

Każdy kwiat to jeden los na loterii dziennej. W ramach niej będzie można wygrać zestawy RTV i AGD oraz bony podarunkowe czy kody rabatowe. Po zakończeniu dnia kwitnąca wirtualna roślina z pięcioma kwiatami ma dawać możliwość wzięcia udziału w losowaniu tygodniowym i trafić do tzw. e-portfela. Co tydzień do wygrania będzie samochód, prawdopodobnie będzie to Toyota Corolla Turing Sport.

Istotnym elementem zabawy ma być także sklep z nagrodami gwarantowanymi. Choć szanse wygrania samochodu czy telewizora w loterii będą mocno ograniczone, to rośliny z e-portfela będzie można przeznaczyć na zakup dodatkowych losów albo odbiór nagrody gwarantowanej. Mają to być na przykład kody rabatowe u partnerów akcji.

Aplikacja sprawdzi, czy jesteś w domu. Loteria ruszy już w grudniu

Przygotowana na potrzeby zabawy aplikacja, ma śledzić położenie użytkowników. Na tej podstawie będzie określać, czy faktycznie zostają oni w domu. Geolokalizacja telefonu ma być oparta na trzech systemach: GPS, stacjach logowania się telefonów (BTS) oraz Wi-Fi.

Jak twierdzi Business Insider, loteria miałaby wystartować już 6 grudnia i potrwać do 28 marca. Totalizator Sportowy liczy, że zainstaluje ją od 1 do 3 mln użytkowników. Akcja ma mieć trwającą cztery miesiące kampanię medialną, której koszt pomysłodawcy oszacowali na 10 mln zł.

Obejrzyj także: Wielka loteria Wirtualnej Polski

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Pożar gazociągu pod Kuala Lumpur. Płomienie dotarły do budynków
Zaczepiał dzieci w Olsztynie. Chciał im pokazać "kotki w kartonie"
Stanął obok Donalda Trumpa. Zaskakujący gość prezydenta USA
Doping w podnoszeniu ciężarów. Opublikowano dane
Pierwsza od dłuższego czasu taka noc w Ukrainie. Rosjanie nie użyli dronów
Senior złapany na gorącym uczynku. "Był zawstydzony swoim zachowaniem"
"Gdzie są ludzie?". Nagranie z Zakopanego niesie się po sieci
Jak zrobić zakwas na żurek wielkanocny? Pamiętaj o tym dodatku
Zgwałcił i zabił. Teraz jest na wolności. Ludzi ogarnął strach
Policja podała dane. Wzrost liczby wypadków jednośladów
Puchar Świata w boksie. Damian Durkacz przegrał pojedynek z Uzbekiem
Dramatyczne odkrycie kostarykańskiej policji. Chodzi o legendę sportu
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić