Sieć Dino rozpoczęła swoją działalność w 1999 roku. Od tego czasu znacząco rozwinęła się, stając się jednym z czołowych graczy na rynku detalicznym w Polsce. Sieć marketów specjalizuje się w sprzedaży artykułów spożywczych, coraz częściej mówi się o popularyzacji marki w naszym kraju, gdyż regularnie przybywa nowych sklepów.
Tymczasem ekspansja firmy na rynku nie musi się ograniczać tylko i wyłącznie do segmentu spożywczego. W 2023 roku firma założyła paliwową spółka sieci pod nazwą Dino Oil, a 16 lutego 2024 spółka złożyła w Urzędzie Patentowym RP wniosek o rejestrację znaku towarowego słowno-graficznego.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Prezes Urzędu Regulacji Energetyki po rozpatrzeniu wniosku Dino Oil udzielił przedsiębiorcy koncesji na obrót paliwami ciekłymi na zasadzie pośrednictwa w sprzedaży przy wykorzystaniu kart paliwowych Orlen na stacji paliw w miejscowości Łobez w woj. zachodniopomorskim, gdzie mieści się magazyn firmy - czytamy na portalu DlaHandlu.pl
Wcześniej spółka realizowała zadania wyłącznie zaspokajające potrzeby dostawców do sklepów marki Dino. Nowy znak Dino Oil odnosi się, między innymi, do usług tankowania czy usług w postaci barów przekąskowych. Zaprezentowano również nowe, odświeżone logo firmy.
Według przywoływanych przez serwis danych POPiHN, szacunkowa ilość stacji paliw należących do marketów Dino na koniec czerwca 2023 roku wynosiła 173. Liderem w tym zakresie jest Intermarche, francuska sieć sklepów, która handluje też paliwami.
Jak informuje serwis DlaHandlu.pl, Dino poszukuje specjalistów ds. paliw. Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma odpowiadać, między innymi, za pomoc przy projektach rozwoju w obszarze stacji paliw w całej Polsce. To kolejny znak, że Tomasz Biernacki, jeden z najbogatszych Polaków, ma kolejny pomysł na biznes.