Poczta Polska ma w swoim portfolio wiele różnorodnych zadań. Podstawową działalnością jest oczywiście obsługa listów i paczek, ale ta spółka Skarbu Państwa jest także odpowiedzialna za kontrolę wpłat na rzecz abonamentu RTV.
Jak wynika z danych przedstawionych przez Pocztę Polską w marcu ubiegłego roku, to zadanie realizuje kilkudziesięciu kontrolerów w całym kraju. Co więcej, kontrole prowadzone są najczęściej w firmach i instytucjach, a odwiedziny w domach stanowią niewielki procent wszystkich czynności w tym zakresie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Mimo to oddziały Poczty Polskiej w dużych miastach regularnie prowadzą rekrutację na stanowiska ds. kontroli abonamentu RTV. Aktualnie pracownicy poszukiwani są jedynie we Wrocławiu.
Jak wynika z ogłoszenia, zakres obowiązków nie dotyczy tylko kontrolowania regulowania należności z tytułu abonamentu. Pracownik musi także wspierać opracowywanie odpowiedzi na pisma wyjaśniające od abonentów, a także aktywnie promować rejestrację odbiorników RTV w celu pozyskiwania opłat.
Szereg benefitów po podpisaniu umowy
Praca ma odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Poczta Polska wymaga posiadania minimum średniego wykształcenia, a także prawa jazdy kategorii B i własnego samochodu. Ponadto kandydat powinien umieć obsługiwać komputer oraz pakiet Microsoft Office. Mile widziane są osoby po 50. roku życia, a także pracownicy z Ukrainy.
Wśród benefitów, jakie może uzyskać pracownik, znajduje się m.in. dofinansowanie do wypoczynku czy wydarzeń kulturalnych. Poczta Polska oferuje także atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej, a także pożyczki na preferencyjnych warunkach. Ponadto pracownik może otrzymać tzw. "trzynastkę" oraz dodatek stażowy.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.