15 zł na zakupy w Biedronce - to brzmi interesująco, prawda? Niewielki nakład energii pozwoli zdobyć bon o takiej wartości.
Nie jest to nowa kampania reklamowa giganta. Biedronka została... zmuszona do rozdawania bonów przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dyskont, zgodnie z nakazem, zorganizował szkolenie on-line. Dzięki niemu klienci mogą poznać przysługujące im prawa podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.
Następnie klientów czeka quiz. Później trzeba podać swój numer telefonu. W ciągu siedmiu dni otrzymamy kod na zakupy. Co istotne, pula bonów jest ograniczona i ma łączną wartość 7,5 mln złotych.
Szkolenie zostało podzielone na cztery tury. Trzy z nich już się zakończyły. Obecnie trwa ostatnia część szkolenia. Nie zostało już zatem zbyt wiele czasu na zgarnięcie bonu na zakupy.
Czytaj także: Wpadka Jarosława Kaczyńskiego. Musiał przepraszać
Biedronka ukarana. Teraz się rehabilituje
Akcja prowadzona na stronie szkolenie.biedronka.pl to pokłosie naruszeń ze strony giganta. Wiosną tego roku prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał Jeronimo Martins Polska do zorganizowania takiego przedsięwzięcia - jest to forma rekompensaty za opóźnienia w publikacji regulaminów promocji i rozpatrywaniu reklamacji od konsumentów.