Janusz Palikot wyjawił, że BUH cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Firma od trzech miesięcy ledwo nadąża z zaspokajaniem potrzeb. Na kwiecień zamówiono przeszło milion butelek.
Ważniejsze jest jednak coś innego: setki wysłanych nam instastory, w których młodzi ludzie z BUHEM w ręku wskakują do przerębla, otwierają w środku nocy na ośnieżonym szczycie Kasprowego. To wszystko pokazuje, że nie tylko o wypicie dobrego browaru tutaj chodzi. BUHEM wyrażają swój sprzeciw - mówi były polityk, cytowany przez "Forbes".
Wojewódzki i Palikot wyraźnie podkreślają, że piwo BUH to nie tylko alkohol. Zadaniem tej marki jest łączenie ludzi, którzy odznaczają się pewną postawą wobec świata. To rodzaj sprzeciwu społecznego.
BUH to dopiero preludium
Kontrowersyjny duet zdradza w rozmowie z "Fobesem", że BUH to dopiero preludium do wprowadzenia szerszej gamy produktów konopnych.
Ich firma wypuści również kosmetyki konopne czy wódkę z CBD. Potem panowie chcą oddać w ręce konsumentów również podkręconego BUH-a z dodatkiem THC.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.