To nie są dobre informacje dla tego przewoźnika. W ankiecie przeprowadzonej wśród pasażerów, Wizz Air został uznany za najgorszą linię lotniczą krótkiego zasięgu w Europie.
Według "The Mirror, przebadano ponad 8 tysięcy podróżnych na temat ich doświadczeń związanych z lataniem w ciągu ostatnich dwóch lat. Pasażerowie zostali poproszeni o ocenę swoich przewoźników na podstawie szeregu kryteriów, w tym obsługi klienta, opłacalności i doświadczenia związanego z wejściem na pokład.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Podróżni okazali się bezwzględni, bowiem przyznali Wizz Air tylko jedną gwiazdkę na pięć za doświadczenie związane z wejściem na pokład.
Linie lotnicze były również krytykowane za komfort siedzenia i rozstaw siedzeń. Odległość między dwoma rzędami w standardowej klasie ekonomicznej jest sporo mniejsza niż w przypadku innego przewoźnika Ryanaira. Wizz Air otrzymał dwie lub mniej gwiazdek we wszystkich pozostałych kategoriach, w tym stosunek jakości do ceny i obsługa klienta.
W ostatnich miesiącach pojawiło się wiele opowieści o pasażerach tego przewoźnika. Największym echem odbiła się historia o grupie turystów, która spała na zimnej drewnianej podłodze bez koców po tym, jak linia lotnicza odwołała ich lot, a potem zabrała do przepełnionego hotelu.
Wizz Air szybko się rozwijał w ostatnich latach, ale jego wzrost nie przebiegał bez zakłóceń i niepewności dla pasażerów, a trasy często były wstrzymywane lub w całości wstrzymywane.
Fatalne informacje również w Wielkiej Brytanii
Wizz Air jest najgorszą linią lotniczą pod względem opóźnień lotów na wyspach brytyjskich. Średnie opóźnienie dla lotów Wizz Air w 2022 roku wynosiło 14 minut. Kolejną najbardziej opóźnioną linią lotniczą było TUI ze średnią 13 minut, a następnie British Airways z 12 minutami.
Czytaj także: Polska ring girl sporo odsłoniła. Fanom opadły szczęki!
Oprócz tego przewoźnik w drugim kwartale 2022 roku zanotował stratę w wysokości 452,5 mln euro. Jest to wyjątkowo wysoka strata w czasie, gdy inne europejskie linie lotnicze osiągają zyski.