Na reklamowanie się w trakcie mistrzostw świata w piłce nożnej mogą pozwolić sobie tylko bardzo majętne firmy. Ogromne koszty sprawiają, że na multimedialnych bandach, czy ściankach do wywiadów zwykle widzimy gigantów. Są to m.in. Adidas czy Coca-Cola. Wśród sponsorów znalazła się również firma crypto.com. Pomimo angielskobrzmiącej nazwy, przedsiębiorstwo ma dużo wspólnego z Polską. Jej założycielem i prezesem jest bowiem Kris Marszalek, znany również jako Krzysztof Marszałek.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo...
Crypto.com powstało w 2016 roku. Wówczas Kris Marszalek razem z trzema partnerami biznesowymi założył Monaco. Firma ta oferowała karty płatnicze umożliwiające płacenie kryptowalutami za produkty i usługi. Dwa lata później zmieniła nazwę na tę zyskującą na popularności dzisiaj. Właściciele odkupili bowiem domenę od profesora kryptografii Matta Blaze’a. W tamtych latach kryptowaluty nie cieszyły się jednak tak dużą popularnością jak dzisiaj. Polak wierzył jednak w sukces.
Firma Marszalka załapała się na boom kryptowalutowy. Jeszcze w 2019 roku platforma skupiała milion użytkowników, a dzisiaj korzysta z niej aż 70 milionów osób. Crypto.com oferuje możliwość handlu ponad 100 kryptowalutami, a także kontraktami terminowymi, gwarantując przy tym głęboką płynność. Według rankingu "CoinGecko", crypto.com jest na ósmym miejscu wśród giełd o najwyższym obrocie. Nieco niżej wypada w notowaniach "CoinRanking" oraz "CoinMarketCap".
Czytaj także: Magda Gessler uciekła z restauracji! "Chamstwo"
Polak stawia na reklamę w sporcie
Kris Marszalek uważa, że reklamowanie się podczas dużych wydarzeń sportowych to najszybsza i najlepsza droga do popularyzacji marki. To właśnie dlatego logo firmy Polaka pojawia się na meczach mundialu w Katarze. Crypto.com jest znane w świecie sportu ze sponsorowania m.in. Formuły 1 czy UFC, które cieszą się ogromną popularnością. Jednym z najgłośniejszych ruchów sponsorskich ostatnich lat było również przemianowanie słynnej hali Staples Center na Crypto.com Arena. 20-letnia umowa kosztowała przedsiębiorstwo 700 milionów dolarów.
UFC i F1 oglądane są łącznie przez miliard ludzi na całym świecie. Crypto.com zajmuje podczas walk i wyścigów pierwsze miejsce – mówił o strategii marketingowej swojej firmy Kris Marszalek.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.