Komenda Wojewódzka Polski z w Radomiu poszukuje pracowników m.in. na stanowisko starszego inspektora w korpusie służby cywilnej oraz sprzątaczki.
W pierwszym wymienionym przypadku kandydaci muszą spełniać dość wysokie wymagania. Otóż o pracę mogą ubiegać się osoby, które posiadają m.in. wykształcenie średnie, znają ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
Konieczna jest również umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy, zorientowanie na osiąganie celów oraz komunikatywność. Mało tego kandydat musi korzystać z pełni praw publicznych oraz nie być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Z kolei dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe, a również co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji oraz zaliczone szkolenia z zakresu rekrutacji lub selekcji pracowników.
Aby otrzymać pracę sprzątaczki wystarczy mieć wykształcenie podstawowe i posiadać znajomość obowiązujących przepisów bhp i ppoż.. Trzeba też umieć organizować pracę własną oraz pracę w grupie. Osoba starająca się o to stanowisko musi rownież rzetelnie realizować zadania związane z utrzymaniem czystości.
Ile płacą w policji?
Co ciekawe, w obu przypadkach oferowana pensja wynosi 4242 zł brutto. Okazuje się jednak, że istnieje szansa na zwiększenie tej stawki.
Otóż w projekcie Ustawy budżetowej za 2024 rok przyjętym przez Radę Ministrów przyjęto wzrost kwoty bazowej dla służby cywilnej o 20 proc., co oznacza ustalenie jej wysokości na poziomie 2628,54 zł. Po zatwierdzeniu Ustawy budżetowej nowy pracownik zatrudniony na stanowisku starszego inspektora otrzyma wynagrodzenie 4731,37 zł oraz dodatek za wysługę lat. Zaś wynagrodzenie dla osoby zatrudnionej na stanowisku sprzątaczki będzie zwiększone o dodatek za wysługę lat.
Czytaj również: Koniec z abonamentem RTV? "Najbardziej ośmieszony podatek"
Źródło: bankier.pl