Sąd uznał, że pomoc nie stanowi "nadmiernej rekompensaty", ponieważ odliczono ją od dotacji przyznanych w tym samym kontekście przez Niemcy grupie Lufthansa, do której należy również Austrian Airlines.
Między marcem a czerwcem 2020 roku Komisja Europejska zatwierdziła różne środki pomocy dla przedsiębiorstw, które należą do grupy Lufthansa.
Przewoźnicy wznieśli skargę. Domagali się stwierdzenia nieważności decyzji KE. Argumentowali, że nie zbadała ona wszystkich środków pomocy przyznanych na rzecz przewoźników należących do grupy Lufthansa ani związku między tymi środkami.
Sąd UE nie ma wątpliwości. Argumentacja odrzucona
Sąd UE uznał, że wbrew twierdzeniom Ryanaira i Laudamotion, Komisja Europejska zbadała wszystkie środki pomocy, a także związek między nimi.
Czytaj także: Julia Wieniawa topless. Aktorka pokazała bardzo dużo
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.