Mieliśmy już zestaw Maty w McDonald’s. Starszy kolega po fachu młodego Matczaka, Quebonafide poszedł o krok dalej i nawiązał współpracę z siecią dyskontów Lidl. Już od 9 lutego będzie można kupić w Lidlu Matchę Latte oraz Milk Tea stworzone przez Quebonafide i popularnego producenta FORXST-a pod marką MISS TI.
Znawcy twórczości Quebo i Maty na pewno od razu zauważą pewne nawiązanie do wspólnego kawałka muzyków pt. Papuga. To z tego kawałka pochodzi popularny wers Quebo — "Smacznej matchy, j***ć potwierdzaczy".
Pomysł na napoje powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji. Quebo i FORXST, co widać po ich mediach społecznościowych, podróżowali razem:
Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami – właściwie dla siebie! – czytamy w komunikacie Lidla.
Matcha Latte i Milk Tea oferowane są w wersji z mlekiem UHT i wegańskiej. Jak informuje Lild – napoje mają naturalnie pobudzające działanie. Mają też pozytywnie wpływać na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych.
Co więcej, opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu. Za produkcję odpowiada producent specjalizujący się w wysokiej jakości funkcjonalnych napojach – SOTI Natural sp. z o.o.
Napoje będą do końca kwietnia dostępne na wyłączność w sieci Lidl. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte trzeba będzie zapłacić 9,99 zł. Matcha i Milk Tea mają być w ofercie sieci na stałe. Quebo jak na muzyka przystało promuje swój nowy spożywczy biznes wideoklipem
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.