Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Quebonafide życzy smacznej matchy i zaprasza do Lidla. Fani oszaleją

38

Jednen z najpopularniejszych polskich artystów Quebonafide sprawdzi się na rynku spożywczym. Raper razem ze znanym producentem muzycznym FORXST-em wprowadzają na rynek Matchę Latte oraz Milk Tea. Quebo poszedł o krok dalej od Maty, bo młody raper jedynie sygnował swoim nazwiskiem zestaw w McDonald’s. Natomiast pochodzący z Ciechanowa raper rusza z własną marką spożywczą MISS TI. Napoje będą do końca kwietnia dostępne na wyłączność w sieci Lidl.

Quebonafide życzy smacznej matchy i zaprasza do Lidla. Fani oszaleją
Quebonafide rusza z własną linią napojów (Adobe Stock, Marcin Bruniecki/REPORTER)

Mieliśmy już zestaw Maty w McDonald’s. Starszy kolega po fachu młodego Matczaka, Quebonafide poszedł o krok dalej i nawiązał współpracę z siecią dyskontów Lidl. Już od 9 lutego będzie można kupić w Lidlu Matchę Latte oraz Milk Tea stworzone przez Quebonafide i popularnego producenta FORXST-a pod marką MISS TI.

Znawcy twórczości Quebo i Maty na pewno od razu zauważą pewne nawiązanie do wspólnego kawałka muzyków pt. Papuga. To z tego kawałka pochodzi popularny wers Quebo — "Smacznej matchy, j***ć potwierdzaczy".

Matcha Quebo
Matcha Quebo (MAteriały prasowe)

Pomysł na napoje powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji. Quebo i FORXST, co widać po ich mediach społecznościowych, podróżowali razem:

Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami – właściwie dla siebie! – czytamy w komunikacie Lidla.

Matcha Latte i Milk Tea oferowane są w wersji z mlekiem UHT i wegańskiej. Jak informuje Lild – napoje mają naturalnie pobudzające działanie. Mają też pozytywnie wpływać na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych.

Co więcej, opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu. Za produkcję odpowiada producent specjalizujący się w wysokiej jakości funkcjonalnych napojach – SOTI Natural sp. z o.o.

Napoje będą do końca kwietnia dostępne na wyłączność w sieci Lidl. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte trzeba będzie zapłacić 9,99 zł. Matcha i Milk Tea mają być w ofercie sieci na stałe. Quebo jak na muzyka przystało promuje swój nowy spożywczy biznes wideoklipem

Zobacz także: Ti x Quebonafide - THIRSTY NIGHT
Autor: KRWL
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Skrajnie osłabiony senior w Gdańsku. Jej reakcja uratowała życie 71-latka
Estonia. Tysiące niewybuchów na poligonie wojsk NATO
Łatwiejszy dostęp do pomocy psychologicznej dla nastolatków? "Zmiany od dawna oczekiwane"
Wywieźli ponad 600 opon. Smutny widok. "Las to nie wulkanizacja"
Groźny wypadek w Piotrkowie. Samochód wjechał w przystanek
Skandaliczna interwencja w Gdańsku. "Nie jestem zwykłym psem"
"Straszna tragedia". Szkoła żegna 14-letnią Natalię
Banan i kawałek taśmy klejącej. Kontrowersyjne dzieło sprzedane za miliony
Lewandowski nigdy nie był tak szczery. Otrzymał ważny telefon
Sukces astronomów. Uchwycili umierającą gwiazdę spoza Drogi Mlecznej
Mieszkają w Polsce, a pracują w Niemczech. Opowiedzieli o zarobkach
Starych samochodów nie będzie można naprawić? Komisja Europejska wyjaśnia
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić