Sieć sklepów Dino otworzyła w 2021 r. 334 nowe sklepy, rok wcześniej 255. Pod koniec ubiegłego roku sieć liczyła łącznie 1 815 sklepów — czytamy na stronie internetowej spółki.
Biedronka czuje oddech na plecach
Jak wskazuje portal Business Insider, sieć Dino bije na głowę Biedronkę pod względem liczby otwieranych sklepów. Jak dodają dziennikarze, z liczbą 1815 sklepów na koniec roku Dino plasuje się tam, gdzie była Biedronka na przełomie 2010 i 2011 roku.
Kiedyś było inaczej. Portal podkreśla jednak, że ponad te 10 lat temu Biedronka dopiero wkraczała w ekspansję na poziomie przekraczającym 200 placówek rocznie. Oznacza to także, że otwarte w 2021 roku 342 sklepy są liczbą, jakiej Biedronka nigdy dotychczas nie osiągnęła.
Niesamowita ekspansja sieci Dino
Tempo, w jakim rozwija się Dino budzi zachwyt inwestorów. Po pierwszej sesji w 2022 r. spółka była czwartą największą polską spółką pod względem kapitalizacji — informuje "BI".
Dino Polska to polska sieć handlowa założona w 1999 roku przez Tomasza Biernackiego. Sklepy tej marki zlokalizowane są głównie w małych i średnich miejscowościach oraz na obrzeżach wielkich miast. Sieć początkowo działała wyłącznie w zachodnich województwach, jednak szybko rozpoczęła ekspansję na cały kraj. Aktualnie sklepy tej sieci nie znajdują się jedynie w województwie podkarpackim.