oprac. Danuta Pałęga| 
aktualizacja 

Tak wygląda hotel na all inclusive? Pan Jerzy chce rekompensaty

82

Pan Jerzy zgłosił skargę na biuro podróży Orex Travel sp. z o.o. z Warszawy po nieudanych wakacjach w Turcji. Problemy zaczęły się już po przyjeździe do hotelu, który okazał się znacznie odbiegać od opisu. Mężczyzna domaga się rekompensaty i wpisania hotelu na "czarną listę".

Tak wygląda hotel na all inclusive? Pan Jerzy chce rekompensaty
Wakacje all inclusive. Dziura w suficie, zepsuta spłuczka (East News, MICHAL WOZNIAK)

Pan Jerzy skontaktował się z redakcją "Gazety Wyborczej", składając skargę na nieodpowiednią realizację usługi turystycznej zorganizowanej przez biuro Orex Travel sp. z o.o. z Warszawy.

Zdecydował się na rajskie wakacje w Kemer w Turcji, rezerwując pobyt w czterogwiazdkowym hotelu za pośrednictwem touroperatora z Bielska-Białej. Problemy zaczęły się zaraz po przyjeździe do hotelu.

Jak relacjonuje "Gazeta Wyborcza", zamiast pokoju o powierzchni 27 metrów kwadratowych, przydzielono mu mniejszy, o powierzchni 24 metrów. Łazienka była w opłakanym stanie – brakowało zasłonki prysznicowej, w suficie widniała dziura zamiast wywietrznika, a spłuczka była zepsuta. Po zgłoszeniu problemu pokazano mu inny pokój, jednak małe okienka w sypialni sprawiły, że odmówił zamiany.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Oblężenie polskiego kurortu. Rzeka ludzi na deptaku

Pan Jerzy skarżył się także na ofertę all inclusive, która była niezgodna z opisem. Jak przekazał "Gazecie Wyborczej", zamiast pięciu posiłków dziennie, serwowano tylko trzy, a wybór dań był ograniczony.

Jedno z mięs pojawiało się codziennie na obiad, a masło było podawane w jednej dużej kostce dla wszystkich gości. Barek oferował tylko dwa rodzaje alkoholu, a drinków nie było wcale. Pan Jerzy ocenił hotel na poziomie najwyżej dwóch gwiazdek.

Z uwagi na te niedogodności, pan Jerzy oczekuje od organizatora rekompensaty oraz umieszczenia hotelu na "czarnej liście", aby nie był polecany innym klientom.

Hotel na Bookingu ma tylko kilka recenzji, z których większość jest negatywna.

Pokoje są dość brudne, a personel sprzątający nic nie robił. Pierwszy raz widzę hotel, w którym przez cały pobyt ani razu nie zmieniono pościeli. Łazienki też nie były sprzątane, zmieniali tylko ręczniki. Lodówka działała słabo, większość moich rzeczy się zepsuła — napisała czeska turystka.

Czy pan Jerzy otrzyma stosowną rekompensatę?

W związku z przepisami RODO nie jesteśmy upoważnieni do udzielania informacji dotyczących naszych klientów. Każdy klient jest dla nas priorytetem, dlatego wszystkie skargi są dokładnie analizowane i rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi procedurami — przekazała Katarzyna Szklanko z Anex Poland, obecnej nazwy biura, z którym wcześniej umowę zawarł pan Jerzy, "Gazecie Wyborczej".
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić