pogoda
Warszawa
Mateusz Kaluga
Mateusz Kaluga | 

"Transfer roku" Lidla. Popularna tiktokera w nowych barwach

46

Internetowe batalie między Lidlem a Biedronką przeszły do historii. Wielu klientów z zapartym tchem śledziło ruchy marketingowe obu konkurencyjnych sieci, a te nie szczędziły sobie razów w największych mediach. Niemiecka firma postanowiła pójść o krok dalej i zatrudniła tiktokerkę, która była dotąd kojarzona z Biedronką.

"Transfer roku" Lidla. Popularna tiktokera w nowych barwach
Marta Zgutczyńska dołączyła do Lidla. Czy to transfer lata? (Getty Images, TikTok)

Handlowa wojna między Biedronką i Lidlem rozpoczęła się przed kilkoma miesiącami. Wszystko zaczęło się od niespodziewanych SMS-ów do klientów tej pierwszej sieci z informacją o promocjach i odniesieniu do konkurencji.

Teraz oba markety toczą wojnę w reklamach telewizyjnych i na ulicznych plakatach. Każdy market przekonuje, że posiada najniższe ceny i najlepszą ofertę na rynku.

Lidl poszedł jednak o krok dalej. Do nowej reklamy zatrudniono Martę Zgutczyńską, która w mediach społecznościowych zasłynęła z publikowania zabawnych filmików na TikToku. Tematyką była sieć sklepów z czerwonym owadem w logo. Zgutczyńska jest aktoką, grała m.in. w hitowej produkcji Netflixa "1670", czy w serialach telewizyjnych "Na dobre i na złe i "Ojciec Mateusz".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Prosto z Igrzysk". Pójdźcie w ślady panów! Polskie siatkarki walczą o strefę medalową
NA ŻYWO
Sam Lidl poinformował o "transferze roku" na TikToku. Internauci nie omieszkali skomentować filmu. "Grubo. Marketingowo 10/10"; "Tak się robi reklamy"; "Osoba od marketingu powinna dostać podwyżkę".

Jak poinformował portal wirtualnemedia.pl, na początku 2024 r. Lidl Polska rozpoczął proces przetargowy na prowadzenie profilu marki na TikToku. W czerwcu wygrała agencja Space Cat Industries, a już teraz można zauważyć pierwsze efekty jej pracy.

Jak informuje gazeta.pl, do promowania marki, obok Marty Zgutyczynskiej zatrudniono kolejnego tiktokera - Miłosza Muzioła. Na popularnej aplikacji słynie z roli ciotki o charakterystycznej barwie głosu.

Portal cytuje również Agatę Papis-Maniecką znaną jako "Facetkę od reklamy". Czy to jest najmocniejsze wejście na TikToka w tym roku? Wygląda na to, że Lidl Polska pozamiatał i po raz kolejny zmiażdżył marketingowo swojego konkurenta - powiedziała we wstępie.
Trwa ładowanie wpisu:tiktok
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Prawie trzy lata wybierano papieża. Historia konklawe zaskakuje
Przyczyna śmierci Gene'a Hackmana i jego żony. Jest potwierdzenie
Dyspensa na piątek 2 maja? Warszawscy biskupi podjęli decyzję
Wjechał autem w tłum w Vancouver. Sprawca oskarżony o osiem morderstw
Wyniki Lotto 27.04.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Mikroplastik mamy we krwi. Najwięcej jest go u osób po udarze
Lotnisko w Norwich musiało zamknąć pas startowy. Wszystko przez awaryjne lądowanie
Zostawiła otwarte auto na moment. Złodziej wykorzystał okazję w kilka sekund
Przeżyła atak rekina. Na pomoc ruszyli nieznajomi
Drink z niespodzianką w knajpie. Mieszkanka Wirginii znalazła węża
Oto co pasażer bmw pokazał w kierunku policji. Szybko się doigrał
Rekordowa aukcja listu z Titanica. Mówią, że był proroczy
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić