Handlowa wojna między Biedronką i Lidlem rozpoczęła się przed kilkoma miesiącami. Wszystko zaczęło się od niespodziewanych SMS-ów do klientów tej pierwszej sieci z informacją o promocjach i odniesieniu do konkurencji.
Czytaj więcej: Nie żyje zasłużony poseł. Zmarł po użądleniu przez osę
Teraz oba markety toczą wojnę w reklamach telewizyjnych i na ulicznych plakatach. Każdy market przekonuje, że posiada najniższe ceny i najlepszą ofertę na rynku.
Lidl poszedł jednak o krok dalej. Do nowej reklamy zatrudniono Martę Zgutczyńską, która w mediach społecznościowych zasłynęła z publikowania zabawnych filmików na TikToku. Tematyką była sieć sklepów z czerwonym owadem w logo. Zgutczyńska jest aktoką, grała m.in. w hitowej produkcji Netflixa "1670", czy w serialach telewizyjnych "Na dobre i na złe i "Ojciec Mateusz".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sam Lidl poinformował o "transferze roku" na TikToku. Internauci nie omieszkali skomentować filmu. "Grubo. Marketingowo 10/10"; "Tak się robi reklamy"; "Osoba od marketingu powinna dostać podwyżkę".
Jak poinformował portal wirtualnemedia.pl, na początku 2024 r. Lidl Polska rozpoczął proces przetargowy na prowadzenie profilu marki na TikToku. W czerwcu wygrała agencja Space Cat Industries, a już teraz można zauważyć pierwsze efekty jej pracy.
Jak informuje gazeta.pl, do promowania marki, obok Marty Zgutyczynskiej zatrudniono kolejnego tiktokera - Miłosza Muzioła. Na popularnej aplikacji słynie z roli ciotki o charakterystycznej barwie głosu.
Portal cytuje również Agatę Papis-Maniecką znaną jako "Facetkę od reklamy". Czy to jest najmocniejsze wejście na TikToka w tym roku? Wygląda na to, że Lidl Polska pozamiatał i po raz kolejny zmiażdżył marketingowo swojego konkurenta - powiedziała we wstępie.