pogoda
Warszawa

Tylko w czwartek. Polacy tłumnie ruszą do Lidla

100

Lidl co rusz wdraża różnego rodzaju promocje. Ciekawą propozycję przewidziano na czwartek (21 marca), czyli na pierwszy dzień wiosny. Tego dnia za darmo będzie można zgarnąć produkt, na punkcie którego Polacy wręcz szaleją. Trzeba jednak posiadać aplikację Lidl Plus.

Tylko w czwartek. Polacy tłumnie ruszą do Lidla
Lidl kusi nową promocją, mandarynki dostępne tylko od czwartku (Getty Images, Beata Zawrzel/NurPhoto)

Promocją objęte zostały mandarynki. Jeżeli aktywujesz kupon w aplikacji Lidl Plus i weźmiesz jedno 1,5 kg opakowanie, to drugie otrzymasz zupełnie za darmo.

Limit: dwa opakowania (maksymalnie jeden gratis) na kupon. Każde kolejne opakowanie będzie sprzedawane w cenie sprzed obniżki/cenie poza promocją - informuje sieć Lidl.

W następnych dniach dostępne będą kolejne promocje na zasadzie 1+1 gratis. W piątek (22 marca) taką okazją objęty będzie twaróg sernikowy 6 proc. Pilos. W sobotę (23 marca) promocja dotyczyć będzie sera gouda XXL (500 g) Pilos. Rzodkiewki za darmo będzie można uzyskać natomiast w niedzielę (24 marca).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Giertych znów spotka się z Wąsikiem? "Ja się nigdy nie spotkałem"

Oczywiście na tym promocji nie koniec. Od czwartku do niedzieli taniej niż zwykle otrzymasz cukier biały kryształ Kuchnia Lidla.pl (2,99 zł/kg).

Za żel do prania kolorów lub kapsułki do prania Vizir XXL zapłacisz zaś 49,99 zł. Szynka wieprzowa XXL (kg) Rzeźnik to wydatek rzędu 8,49 zł.

Osełkę Pilos 500 g zgarniesz za 9,99 zł/500 g. Świeże jaja Złota Nioska wielkość L, klasa A to natomiast wydatek na poziomie 4,99 zł/10 szt.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich tygodniach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Londyn. Sfrustrowany kierowca wjechał w protestujących aktywistów
W USA zawrzało. Dwulatka została deportowana do Hondurasu bez procesu?
Szokujące sceny w Gorzowie. Do akcji wkroczył zawodnik MMA
Pozuje na ulicach w samej bieliźnie. Tak Ham zbiera na pierścionek zaręczynowy
Chętnie sięgasz po kurczaka? Włoscy naukowcy nie mają dobrych wieści
Ma 86 lat i przystąpi do matury. Józef Peruga nie zamierza się poddawać
Tragedia podczas wystawy sprzętu wojskowego. Nie żyje czteroletni chłopiec
Co powiedziała Melania Trump? Dzięki niej prezydent USA uniknął niezręcznej sytuacji
Tanio i wyjątkowo. Te nieoblegane kierunki turystyczne zachwycą każdego
Bareja by się uśmiał. Tak załatwia się sprawy w białostockim urzędzie
Mieszkańcy osiedla w Lublinie przerażeni. "Szczury wielkości kotów"
Niszczył plakaty wyborcze jednego z kandydatów. "Miał na kurtce logo naszej firmy"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić