Jak czytamy w "Pulsie Biznesu", "w ostatnich dniach sieć dyskontów Biedronka, należąca do Jeronimo Martins Polska, wspólnie z Glovo, mobilną platformą usług dostawy, ogłosiły wspólny projekt - BIEK".
Biedronka ubiegła konkurencję
Klientom zaoferowano błyskawiczny dowóz produktów zamówionych przez aplikację. Czas oczekiwania na zakupy: 15 minut. Usługa na razie będzie dostępna w sześciu miastach, a dostawy realizowane w promieniu 2 km od minicentrów dystrybucyjnych Biedronki.
Q-commerce, czyli handel online z błyskawiczną dostawą, zainteresował także sieć Żabka.
"Niewiele wcześniej ogłosiła utworzenie start-upu Lite e-Commerce. Zadaniem nowego podmiotu jest stworzenie pilotażowo w Warszawie sieci dark store'ów, lokalnych magazynów umożliwiających realizację dostaw w ekspresowym tempie" - informuje dziennik.
W środę sieć oficjalnie poinformowała, że startuje testowo z usługą Żabka Jush, w ramach której mieszkańcy kilku dzielnic - na początek części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa - będą mogli przy pomocy aplikacji na iOS zamawiać zakupy z katalogu 1300 produktów. Czas dostawy? Kurier uwinie się w kwadrans.
Polacy chcą zakupów szybkich i wygodnych
Jak czytamy w "PB", perspektywa szybkiego rozwoju q-commerce zachęciła do działania także nowe na rynku podmioty, a co za tym idzie - międzynarodowe fundusze inwestujące w start-upy".
– Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo - mówi dziennikowi Tomasz Suchański, prezes zarządu Grupy Żabka. - Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb. Z myślą o tych oczekiwaniach poszerzamy portfolio Grupy Żabka o kolejne, unikatowe biznesy jak np. Maczfit, Dietly.pl i obecnie start-up Lite e-Commerce.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.