Tiktokerka kupiła na platformie Vinted torebkę, którą oferowała jedna z influencerek. Kiedy tylko zamówiona paczka przyszła, kobieta postanowiła ją otworzyć. Niestety to, co zobaczyło w środku, było dla niej sporym rozczarowaniem.
Kompletnie nie spodziewałam się tego, co zobaczyłam. Okazało się, że rzecz, którą zamówiłam, jest w fatalnym stanie — poinformowała swoich obserwatorów.
Być może zdając sobie sprawę z tego, że przedmiot nie jest w szczególnie dobrym stanie, oferująca przedmiot dołożyła do niego drobny upominek w postaci paletki cieni. Sam gest tiktokerka doceniła, choć pokazała, że jeden z cieni w transporcie pokruszył się, pokrywając pyłkiem cały wysyłany przedmiot.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tiktokerce nie spodobał się stan paska torebki, który był dość mocno zabrudzony i to zdecydowanie niepokruszonym cieniem do powiek. Niespodzianka czekała na kupującą także po otwarciu torebki. W środku znalazła paragon. "Rozbawiło mnie to niesamowicie" - stwierdziła i przypomniała sprzedającym, żeby dokładnie przeglądali wystawiane na sprzedaż przez siebie rzeczy.
Czy można zwrócić przedmiot zamówiony na Vinted?
Kupując przedmioty na Vinted mamy prawo do ich zwrotu. Możemy to zrobić w sytuacji, w której przysłany towar znacznie odbiega od tego, jak został przedstawiony w ogłoszeniu. Przesłanką do zwrotu jest także niedostarczenie przedmiotu w odpowiednim czasie.
Zwrotu możemy dokonać także wtedy, gdy zamówiony przez nas przedmiot zostanie uszkodzony przez nadawcę, w trakcie transportu lub przez warunki atmosferyczne.
Na zgłoszenie reklamacji mamy czas do dwóch dni od chwili otrzymania zamówionego przedmiotu. Niezbędne jest dokładne wskazanie występujących problemów z zamówionym towarem. Reklamację składamy poprzez naciśnięcie "Mam problem", które znajdziemy w oknie konwersacji z osobą sprzedającą.
Czytaj też: Vinted wprowadza nową opłatę. To prawie 50 zł