Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Zaparkowała pod Lidlem. Nieprzyjemna niespodzianka. Lepiej uważać

493

Coraz więcej klientów zakopiańskiego Lidla otrzymuje kary w wysokości 200 zł za to, że druczek za parking nie był za przednią szybą. Co w tej sprawie radzi biuro prasowe Lidla?

Zaparkowała pod Lidlem. Nieprzyjemna niespodzianka. Lepiej uważać
Lidl Zakopane. (Google Maps)

Sprawę opisał "Tygodnik Podhalański". Do redakcji gazety zgłosił się najpierw pan Zbigniew, który skorzystał z podziemnego parkingu sklepu Lidl. Pobrał druczek parkingowy, jednak - jak twierdzi - umieścił go nie za przednią szybą, a za tylną wycieraczką.

Gdy wrócił z zakupów, okazało się, że dostał 200 zł kary. Następnego dnia do gazety zgłosiła się inna mieszkanka Zakopanego, która miała podobną sytuację. Klientka Lidla umieściła kwitek w aucie, jednak jak twierdzi spadł z deski rozdzielczej. Do kobiety przyszła kara w wysokości 200 złotych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Zimowa fala uchodźców z Ukrainy? Ekspert nie ma wątpliwości

Jak sprawę komentuje Biuro Prasowe Lidla? "Informujemy, że wszystkie parkingi przed sklepami Lidl Polska są bezpłatne dla naszych klientów na czas dokonywania zakupów. Część spośród naszych parkingów wyposażona jest w systemy parkingowe, które chronią przed nieuprawnionym korzystaniem z miejsc postojowych, jednak i tam parkowanie jest bezpłatne pod warunkiem pobrania z parkomatu i umieszczenia za szybą darmowego biletu. Stosujemy to rozwiązanie tylko w przypadku, gdy istnieje realny problem z parkowaniem sygnalizowany przez naszych klientów" - tłumaczy sieć, cyt. "Tygodnik Podhalański".

Okazuje się jednak, że klienci, którzy dostali do zapłaty karę mogą złożyć reklamację. "Korzystający z parkingu, kwestionujący zasadność wystawienia wezwania, mogą w terminie 14 dni od dnia wystawienia wezwania wnieść reklamację. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: numer wezwania, data wystawienia wezwania, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko, adres zamieszkania, załączniki oraz krótki opis powodu składania reklamacji" - informuje sieć sklepów Lidl.

Mieszkanka Zakopanego, która otrzymała taką karę informuje, że wystarczy wysłać wyciąg z konta, który udowadnia, że pół godziny wcześniej albo później zostały zrobione zakupy w Lidlu i wtedy kara została cofnięta.

Trwa ładowanie wpisu:facebook
Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Zmiany w rosyjskiej armii. Generał zgrupowania "Południe" zdymisjonowany
Tak skakali Polacy w Lillehammer. Wyniki nasuwają wnioski
Brutalnie pobili dwie osoby w Skorzęcinie. Policja publikuje ich wizerunki
Dotarli do sąsiadów Karola Nawrockiego. Tak o nim mówią na osiedlu
Listy egzekucyjne Rosji. Ukraińscy nauczyciele i duchowni wśród celów
Opolskie: w bazach ZUS coraz mniej Ukraińców. Przybywa natomiast Kolumbijczyków
ISW: rosyjski atak Oriesznikiem miał przestraszyć Zachód i Ukrainę
Nie będzie szybkiej kolei na linii Poznań-Berlin? "Niemcy nie są zainteresowani"
14-letnia Natalia nie żyje. Żałoba po tragicznym wypadku w Parszowie
Ponad połowa Polaków w ostatnich latach odwiedziła jarmark świąteczny
Auto wpadło do rzeki. Dwulatka i mężczyźni w środku. Horror w Starachowicach
Miasto bez mostów, ludzie bez domów. Stronie Śląskie wciąż w potrzasku po powodzi
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić