Mateusz Domański
Mateusz Domański| 

Zmiany w sprzedaży mięsa. Biedronka tłumaczy

5

Biedronka ogłosiła duże zmiany w kwestii sprzedaży mięsa. Nowe rozwiązanie jest wykorzystywane już od jakiegoś czasu, o czym wielu klientów z pewnością nie miało pojęcia. Wyjaśniamy, o co dokładnie chodzi.

Zmiany w sprzedaży mięsa. Biedronka tłumaczy
Biedronka (Getty Images, © 2023 Bloomberg Finance LP)

Biedronka postanowiła wprowadzić zmiany w sprzedaży mięsa. Już od początku 2024 roku nowe rozwiązanie wdrożono we wszystkich produktach mięsa wieprzowego Kraina Mięs, pakowanego w technologii VACUUM.

Za sprawą tej zmiany udaje się ograniczyć zużycie plastiku (55 ton mniej w skali roku). To efekt zastosowania absorberów w 100 proc. celulozowych, o czym poinformowano dopiero teraz.

Rozwiązanie, które największa sieć handlowa w Polsce wdraża jako pierwsza, jest innowacją na skalę europejską i ma na celu zapewnienie dłuższej trwałości i świeżości mięsa. Potwierdzeniem jakości wprowadzanych rozwiązań w zakresie ESG są liczne nagrody w najbardziej prestiżowych zestawieniach, w tym m.in. zwycięstwo w 18. edycji "Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie" w kategorii "Handel" - czytamy w komunikacie prasowym Biedronki.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Agnieszka Kaczorowska o świętowaniu urodzin swoich córeczek. Co myśli o wystawnych urodzinach organizowanych dla dzieci?

Biedronka wdrożyła nowe rozwiązanie

Skorzystanie ze wspomnianych absorberów pozwoliło na obniżenie emisji CO2 związanej z produkcją opakowań oraz zmniejszenie ilości odpadów tworzywowych, przynosząc wymierne korzyści dla środowiska.

Wdrożone rozwiązanie w pełni spełnia swoje zadanie - zapewnia pochłanianie wilgoci i gazów z produktów. Poza tym chroni przed zepsuciem.

Chcemy zmieniać branżę opakowań w bardziej przyjazną dla środowiska, a absorbery celulozowe są ważnym krokiem w tę stronę. Naszą ambicją jest przejście w 100% naszych produktów wymagających wkładu chłonnego na absorbery wykonane z celulozy, tak aby zrealizować nasz cel, którym jest usunięcie zbędnego plastiku wszędzie tam, gdzie to możliwe - podkreśliła Katarzyna Grabarska, Starsza Menedżerka ds. Eko-projektowania Opakowań w sieci Biedronka
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić