Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa

Znalazła patent na darmowe drinki w barze. Skuteczność: 99 procent

20

Oto dziewczyna, która opatentowała własny sposób na darmowe drinki. Okazuje się, że kluczem do sukcesu jest znalezienie odpowiedniego mężczyzny przy barze, a następnie zastosowanie pewnego triku odwróconej psychologii. Jej zdaniem, ta metoda działa w 99 procentach przypadków. W sieci zawrzało. Internauci mają podzielone zdania.

Znalazła patent na darmowe drinki w barze. Skuteczność: 99 procent
Znalazła sposób na darmowe drinki. (TikTok)

O sprawie pisze teraz amerykański portal "New York Post". Kendall Kiper z Los Angeles to blondwłosa piękność, która prowadzi własny kanał na TikToku. Na chińskiej platformie ma spore grono fanów. Aktualnie obserwuje ją już 160 tysięcy widzów.

Tak zdobywa darmowe drinki od mężczyzn. Zdradziła to na TikToku

W jednym z najnowszych filmików kobieta zdecydowała się na niecodzienne wyznanie. Uchyliła rąbka tajemnicy na temat tego, jak zdobywa darmowe drinki od mężczyzn, kiedy bawi się w barach. Otóż stosuje odwróconą psychologię.

Kendall nie ukrywa, że jej metoda opiera się na manipulacji męskim ego. Zaznacza, że jest skuteczna w niemal 99 procentach przypadków. "Modlę się, żeby tylko dziewczyny to widziały" - żartuje w filmiku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Nadużywanie alkoholu zwiększa ryzyko raka
Robię to w ten sposób częściej, niż mam ochotę przyznać - dodaje.

21-latka wyjaśnia, że klucz do sukcesu to znalezienie przy barze mężczyzny, który wygląda na zadufanego w sobie. Istotne jest rozpoznanie jego wysokiego ego. Następnie poleca, aby podejść do kandydata i zagaić rozmowę, pytając, co pije tego wieczoru.

On wyjaśnia np.: "och, zaraz zamówię tequilę". Możesz powiedzieć: "Och, uwielbiam napoje gazowane z tequilą" - instruuje.

Kendall dodaje, że w tym momencie kobiety powinny zastosować odwróconą psychologię, prosząc mężczyznę: "chciałbym kupić ci tego drinka". Zdaniem 21-latki to uruchomi męskie ego.

Będą mówić: "Co? Nie. Na przykład stwierdzą: pozwól, że to ja postawię ci drinka" - zaznacza.

Wideo cieszyło się sporą popularnością na TikToku. Wyświetlono je już 1,5 milionów razy. Widzowie z chęcią je komentowali.

Właściwie, jesteś geniuszem - chwaliła ją jedna osoba.
Zrobiłam to wcześniej i powiem ci… to działa! - dodawała kolejna.
Ok, ale co, jeśli on powie tak, a potem będziesz musiała kupić dwa drinki? - zastanawiała się następna.
@kendallkiper

praying only girls see this HAHAHA

♬ original sound - kendall
Trwa ładowanie wpisu:tiktok
Autor: PŁA
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Oburzające słowa księdza z Litwy. Za śmierć dziecka obarczył "grzech" rodziców
Ze zmianami klimatycznymi ludzie borykali się już w paleolicie. To przyczyna pierwszych migracji
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w jeden weekend zatrzymał 50 osób
Messi przyciąga gwiazdy tenisa. Sabalenka jak Djoković
Crawly skarży się na Polskę. Mówi o rządzie i TikToku
Kontrola szczepień przyniosła efekt. Coraz więcej zgłoszeń o niezaszczepionych dzieciach
Ratownicy uratowali mu życie, a on prosi o nowy strój. W sieci zawrzało
Pożar w hotelu Cristiano Ronaldo
Znalazł dziecko wśród śmieci. Teraz chce je adoptować
Szokujący raport. Nawet 62 proc. uczniów polskich szkół doświadcza bądź doświadczyło bullyingu
"Shakira" się doigrała. Austria wydala z kraju aktywistkę klimatyczną
Geolodzy ostrzegają. W rejonie Olkusza i Bolesławia znajduje się nawet 1260 zapadlisk
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić