Kaczka - tuszka marki Rzeźnik to wydatek na poziomie 12,99 zł/kg. Za Tyskie Gronie zapłacisz 2,99 zł/500 ml, pod warunkiem zakupu ośmiopaku. Ser cesarski Pilos kosztuje teraz z kolei 3,44 zł (akcja 3+1 gratis).
Na uwagę zasługuje również promocja na wszystkie soki litrowe. Tutaj wdrożono akcję 2+1 gratis. Obejmuje ona produkty marki Solevita.
Pokuszono się też o promocję na wszystkie śledzie. Drugi produkt firmy Nautica dostaniesz 50 proc. taniej. Śledzie będzie można dowolnie miksować.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Na tym jednak nie koniec! Wszystkie produkty marki Piratki objęto bowiem promocją 3+1 gratis. Rabat 25 proc. nalicza się na każde z czterech opakowań.
Masło śmietankowe 60 proc. Pilos dostaniesz za 4,49 zł. Masło osełka Pilos kosztuje 8,99 zł, a porcja rosołowa polski kurczak Rzeźnik to wydatek na poziomie 2,79 zł/kg.
Lidl szaleje z promocjami. Taniej o 50 proc. od 21:00
Warto wspomnieć o tym, że Lidl prowadzi akcję "Kupuję, nie marnuję". W ramach tego przedsięwzięcia po godzinie 21:00 wdrażane są rabaty w wysokości 50 procent. O szczegółach tej inicjatywy opowiedziała Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.
We wszystkich naszych sklepach po godzinie 21:00 - w ramach akcji "Kupuję, nie marnuję" - wybrane artykuły z "Piekarni w sercu Lidla" są sprzedawane o 50 proc. taniej. Codziennie przeceniane są słodkie i słone przekąski, a w soboty - przed niedzielami niehandlowymi i w dni przedświąteczne - obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek. Nasz autorski projekt "Kupuję, nie marnuję" ma na celu wsparcie sprzedaży produktów w pełni wartościowych, ale o zbliżającym się terminie przydatności do spożycia - poinformowała w komunikacie przesłanym dziennikarzowi o2.pl.