Dane Nielsen Audience Measurement, opublikowane w sprawozdaniu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, na które powołuje się serwis wirtualnemedia.pl, wskazują na to, że średnia oglądalność minutowa Telewizji Trwam zmniejszyła się z 35 683 widzów w 2020 roku do 32 131 w 2021 roku, czyli o 10 proc.
Mniejsza widownia przełożyła się na spadek udziału TV Trwam w rynku oglądalności o 0,03 pkt proc. do 0,52 proc - spostrzega wspomniany serwis.
Zauważono też, że wyniki kanału pogorszyły się po dwóch wzrostach. "W 2019 roku stacja osiągnęła wzrost udziału rynkowego z 0,36 do 0,38 proc., a w 2020 roku jej udział zwiększył się aż o 0,17 pkt proc., do 0,55 proc." - przypomniano.
Wymowna pozycja TV Trwam
W rankingu najchętniej oglądanych w 2021 roku kanałów telewizyjnych TV Trwam znalazła się dopiero na 30. miejscu. To z pewnością nie jest informacja, która ucieszy ojca Tadeusza Rydzyka.
Niewielkim pocieszeniem dla duchownego może być jednak to, że podobne, choć nieco niższe wyniki, osiągnęły takie kanały jak Polsat Sport (31 472 widzów), Polo TV (31 108) i Zoom TV (30 005).
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.