Gdy sklep pomaga klientowi. Genialne i proste rozwiązania
Robienie zakupów bywa monotonne. Do tego ciągle irytują jakieś drobiazgi. A to czegoś znaleźć nie można, bo sklep przypomina labirynt. A to nie ma kogo zapytać który, towar jest lepszy. Czasem trafić można na proste rozwiązania pokazujące, że i w sklepie ktoś o naszej wygodzie myśli, nie tylko o pieniądzach. Jak choćby lupa w koszykach z Rossmana do czytania etykiet spisanych drobnym makiem.
Ile zapłacimy
Niby kalkulator w komórce jest pod ręką, ale taki sposób liczenia cen wydaje się sensowniejszy.
Jak dojechać
Gdy nadejdzie ten moment, że w końcu dotrzesz do wielkiego sklepu, jak ten Wallmart na zdjęciu, to lokalna mapka z "GPS-em" bardzo się przydaje.
Wadliwe kółko
Zna to chyba każdy. Idziesz przez sklep z koszykiem, a ten albo skręca ciągle w jedną stronę, albo kółka niemiłosiernie hałasują. Dobrze by było, by więcej sklepów prosiło klienta o informację zwrotną o takim problemie.
Daj mi spokój
Nie każdy robiący zakupy ma ochotę na kontakt z obsługą. Rozwiązanie z odpowiednio oznaczonymi koszykami wydaje się pomagać tym, którzy chcą robić zakupy w samotności.
Rozpiska
Gdy tworzenie elektronicznej mapy nie ma sensu, albo sklep nie ma na to pieniędzy, można zastosować tanią alternatywę.
Każda kawiarnia powinna to mieć
Wychodzisz, masz zajęte ręce a drzwi same się nie otworzą. Taka półeczka to zbawienie.
Czy dobrze grzeje?
Drogie ubranie najlepiej kupować poza sezonem. Ale jak w lecie sprawdzić, czy zimowa kurtka chroni przed chłodem? Można w sklepie zamontować przechodnią lodówkę-przymierzalnię.
Sprzedaż w WC
Jeżeli nawet ktoś nie planował zakupu papieru toaletowego, to w ten sposób sklep może zapoznać klienta z pełną ofertą.
Wybór
Drobiazg, ale każdy kto przymierzał kilka sztuk ubrania potrafi zrozumieć sens takich wieszaków.
Na przegryzkę
Zamiast męczyć się z płaczącymi za ciastkiem dziećmi, lepiej zapchać im ręce i buzie czymś pożywnym i zdrowym. Sklep stawia.