Pandemia koronawirusa sprawiła, że wielu Polaków przerzuciło się na zakupy online. Na tym korzystają firmy kurierskie, które mają ręce pełne roboty, aby dostarczać swoim klientom zamówienia. Świetnie sprawdzają się także paczkomaty.
Poczta Polska stawia na paczkomaty
InPost ma poważną konkurencję, bo na ten rynek coraz odważniej wchodzi Poczta Polska. Państwowa spółka poinformowała, że w najbliższych miesiącach odda do użytku jeszcze więcej paczkomatów.
Plan jest taki, aby do 2022 roku powstało 2 tys. nowych paczkomatów z Poczty Polskiej. Mają one znajdować się głównie przy marketach i galeriach handlowych. W tej chwili wiadomo, że najwięcej ma powstać na Pomorzu.
Poczta Polska ma plan, aby do 2022 roku aż 50 proc. paczek trafiało do paczkomatów. Państwowa spółka już w tej chwili ma 13 tys. punktów odbioru. To nie tylko paczkomaty, ale także sklepy Żabka, kioski Ruchu, czy stacje Orlen oraz tradycyjne placówki pocztowe.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.